• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Lättja: KRAM KRAM KRAM! Det är inte lätt!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

ae... det är lite olika på olika ställen tror jag.. här vill de väga en .... HA! blir inget med det...

Kick.. jo det är både skönt o inte tycker jag... för jag mår så skit så jag kan inte ens göra det jag vill... glad att jag orkar sitta här...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2007-01-22 19:21:37 följande:
    Nääääeee!!  Jag blev så sugen på pannkakor och ställde mig och lagade och hela satsen går åt helvete!!  *gråter*Hur patetisk kan man bli? Går allt för lätt blir man fort dum...
    haha tur att du redan är gravid då... hur gick det med pannkakorna??

hahahaaaaa min extremt fattiga humor för tillfället ... hur misslyckades du med "satsen" förresten??
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Nu är jag tillbaka. Kan inte slita mig

Jag har hört att man inte behöver väga sig om man verkligen inte vill. Det är väl bra om man själv kan hålla lite koll på vikten men annars så mäter ju BM SF-måttet och ser att magen växer som den ska. Sen behöver dom ha en vikt på förlossningen utifall det skulle bli snitt.
    Jag som är med i ett viktprojekt får väga mig hela tiden. Tyvärr har jag börjat väga mig lite för ofta (typ varje morgon) men än så länge så konstaterar jag bara vad jag väger, försöker inte påverka vikten på något negativt sätt.

Jag ska köpa en långsjal och ha när bebisen kommer och jag ska även sy mig en kvadratisk bärsjal. Bärsele provade jag när dottern var liten men jag fick så otroligt ont i ryggen så det fungerade inte.

• Kickan 84

Åh, jag har blivit svindålig i magen! Så började det sist, kan det vara så att det inte är något fara?

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: Jag är helrisig i kaggen forfarande också så ddet är nog ingen fara.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Åh, tack gode gud! Är så jäkla nojjig bara! *irriterande*

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Kickan, jag blev också jättedålig i magen för nån vecka sedan, precis som jag brukar bli vid mens, så jag blev också jättenojig, men det verkar inte vara någon fara.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

Okej, tack tjejer!

Nu måste jag sticka! Hörs sen!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!