• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Men Lättja... hallåå hoho.. det kan ju visst vara ditt BT... o även järnvärdet kan vara sänkt, du vet inte vart du brukar ligga?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Ingen som helst aning! Var på en rejäl hälsokontroll för nåt år sen när dom tog mängder av tester för jag var konstant sjuk jämt. Men jag hade idealet på precis allt dom tog då...  Men jag skyr ju läkare som pesten!

• Hannnas

Lättja.. i början av graviditeten så "får" man ju en extra liter blod ungefär och samtidigt som njurarna släpper igenom urin snabbare.. visst sänks BT ofta i början... själv ligger jag på 100/50 o det är lite lågt, lite lägre än det brukar...

• Hannnas

Lättjis.. ja jag får helt enkelt komma o kolla tryck o hB på dig då

• MrsMurphy

NO: Jag har också funderat på det men det är att det blir den här kallsvetten och spykänslan också. Fundersam 

Ska nog ringa svärmor i afton!

• MrsMurphy
    Hannnas skrev 2007-01-22 18:50:36 följande:
    Lättja.. i början av graviditeten så "får" man ju en extra liter blod ungefär och samtidigt som njurarna släpper igenom urin snabbare.. visst sänks BT ofta i början... själv ligger jag på 100/50 o det är lite lågt, lite lägre än det brukar... .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Åh fan! Skrattande Men då har man kanske en förklaring och inte behöver vara orolig!
  • numberone
    Lättja: Men att kallsvettas och må illa blir ju i kombination när man håller på svimma.... Är säkert inget farligt men ring och prata med henne så känns det förhoppningsvis tryggare!!
    2007 SKA bli vårt år!!
  • Kickan 84

Lättja: Det är säkert för att du är gravid, men ta lite prover, det tycker jag!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Bara man vet att man inte är ensam och att det är naturligt så är det frid och fröjd för mig! Skrattande

Men detta kan börja jäklas redan i v9 alltså?

• MrsMurphy
    Kickan 84 skrev 2007-01-22 18:53:50 följande:
    Lättja: Det är säkert för att du är gravid, men ta lite prover, det tycker jag! Stanna där du är! ♥
    Du ska ara ana hur mycket jag kan gå igenom för att slippa träffa läkare... Generad
Svar på tråden Pladdertråden!