• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag har varit risig sen bim jag också. Sen drog ju illamåendet igång så jag äter ju helmysko.... Så jag har fått tillbaka hemorojjden... Skrikandes

Kickan: Vilka v fick du mf?

• Hannnas

Lättja... ja då har vi samma prob o med mina Trombyl som gör att man blöder mer o lättare.. kan du tänka dig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Urk vad det suger! Har man fått det en gång så tycks man aldrig bli av med det! För mig har det kommit och gått sen jag kraschade magen på pappas dödsvaka och jag kletar den förbannade salvan men det kommer hela tiden tillbaka. Skrikandes

Blödde näsblod i duschen nu på morgonen så jag verkar ju börja blöda överallt nu.

• Hannnas

Lättja... har du provat med både sup:ar och salvan??

Morron JUSTer

• MrsMurphy

2007: Har tittat på den tidigare och började storböla så jag vågar inte igen. Måste tänka på mascaran...

Ska nog investera i sup:ar...

Känner av mensvärk idag igen så nu är jag lite nervös.

• Hannnas

2007... ja det har jag sett... kunde inte sluta gråta bara.. sååå fint!

• Hannnas

Lättja... det är en bra investering ska jag säga... men ja, på mig återkommer det hela tiden oxå... skittråkigt...

• 2007

Ja, jag satt också och grät en skvätt här på kontoret. Tur att ingen kom in till mig precis då.

BF 20 maj
Svar på tråden Pladdertråden!