• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Åååh nu har jag ätit avocadosallad med nybakat pizzabröd och Trocadero! Jag är proppmätt!

• Hannnas

Kön kan man faktiskt se med ett blodprov redan i v13 men jag tror inte det görs i sverige... sen kan man ju se ganska tidigt MEN felmarginalerna är då ganska stora.. först mellan v 26-28 rekommenderas det väl att kolla när man gör ett könsUL

Idag har jag oroat mig... hade en patient igår som idag visat sig vara en sk "jodpatient"... i en annan stad så han strålade rejält och jod har hög energi = farligt... iof en låg diagnostikdos men det kändes inte kul att det var JAG som hade hand om honom och självklart inte var skyddad heller... SÅÅÅ rädd att min snäcka skadats ... våra fysiker säger att det inte är någon fara men känslan är ju där ändå

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: förstår din oro! varför kan ingen annan ta hand om den patienten då? eller vet de inte att du är gravid?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... saken är den att patienten hade gjort en jodundersökning förra veckan i en annan stad och det var ingen som visste att han hade jod i sig innan idag när vi analyserade blodet o nu har jag ju redan utsatts för detta ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

BAAAAAAHHHHH! Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt

TRÅKIGT!!! SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • after eight

Jag har bokat tid för inskrivning, KUB och NUPP i dag.

Jag ska göra KUB och NUPP först, sedan får jag inskrivning först i vecka 14. Sjukt långt dit, men jag hinner ju se lilla pyret tre gånger innan dess.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

ae: hinner inte, tyvärr. kikar in en snabbis bara. åter till soffan. mår illa

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Så så, inte gråta. Jag är här!Skrattande
    Men jag är lite sjuk.....Ledsen

Gravid - v. 9
Svar på tråden Pladdertråden!