• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

God morgon! Här är det också kallt och jag tycker det är pest och pina. För egen del hade jag gärna sluppit snö och kyla helt och hållet. Jag gillar asfalt!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Nu mår jag illa kanske ska ta mig en smörgås...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Jag mår inte heller lika illa längre, tack gode gud, men hungern är hemsk! Jag blir vrålhungrig på två sekunder och så gör det nästan ont i magen för att jag är så hungrig.

• Dulia

lurkan, ät många men små mål

Magda, det är hemskt med illamående!! *kram*

• lurksmulan

Dulia: Jag försöker, men det känns som om det inte gör någon skillnad om jag bara äter lite. Jag har ju en påse morötter här på jobbet men även om jag äter 3 stycken så måste jag ändå dricka varm choklad eller nåt för att det ska "kännas".

• Dulia

lurkan, fast jag var också så ett tag om jag tänker efter. Jag åt minst var 3:e timme dygnet runt. Det gick över efter ett tag

Inatt hade jag återigen en knasig dröm. Jag drömde att jag födde i flicka och hon föddes i v. 21. Fast det var inga fel på henne utan hon fungerade precis som vilken nyfödd bebis som helst. Det var bara ena örat som var missbildat. Men så blev både hon och Bianca kidnappade och så inleddes en jakt på Coops parkering. Den var jättekonstig!!!
    Nu har jag drömt två nätter i rad att jag ska få en dotter. Kanske ett tecken?

• lurksmulan

Dulia: Ha ha, vad roligt du drömmer!
    I början drömde jag alltid om en flicka när jag väntade Laban, men sen övergick det mer och mer till att vara en pojke.

Ja jag hoppas det här går över snart, annars kommer jag väga 400 kg innan det är dags att föda!

• MagdaA

Nån som vet i vilken vecka man kan se kön?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Hos oss får man inte göra könsbestämmande före vecka 24 för att det är så osäkert.

Svar på tråden Pladdertråden!