• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Är du sjuk JUSTer? Vad är det med dig? Förkylning?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • JUSTer

Jaa, jag är frusen, nyser, lite huvudvärk, trött.....osv

Men jag är hemma vid datorn och dricker o´boy

Gravid - v. 9
  • JUSTer

Läste just bebishoroskop.......shit, jag som ville ha en bebis som gillar att sova den här gången.....
    Jungfrun
    22 aug - 21 sep
    Din lilla Jungfrubaby är nästan outtröttlig, med en ork och en envishet som ofta sträcker sig långväga över din. För Jungfrun är det viktigt att förstå och göra sig förstådd så fort som möjligt. Lika viktigt är det också att lära sig världen runt omkring. Hon är därför sällan tyst, och har heller inte tid att sova särskilt långa stunder i sträck.

Gravid - v. 9
  • after eight

Gott att få vara hemma.

Konstigt när du beskriver dina symptom låter det precis som hur jag mår varje kväll, förutom huvudvärken. Jag menar inte att du INTE är sjuk, jag menar bara att grav.symptomen är ruskigt lika. Jag känner mig influensig varje kväll, men på morgnarna mår jag bättre.

Har du nån tid för VUL inbokat?

• lurksmulan

Jag har varit duktig och jobbat undan lite, så nu ligger jag nästan två veckor före med en del jobb.

Jag har också huvudvärk idag, och ont i nacken. Har precis druckit en kopp kaffe, vi får väl se om det går över nu.

ae: Vad sent med inskrivning i v. 14. Men samtidigt är det inte hela världen när du ändå får se att bebis mår bra innan dess.

• JUSTer

Nej, jag har bestämt mig för att vänta till efter inskrivningen för då ska jag få en läkartid med vul..........men det är såååååå länge dit. Inskrivning i v 11.

Gravid - v. 9
  • MagdaA

JUSTer: var hittar man babyhoroskåp?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Ja, det är långt tills inskrivningen, men jag ska ju på VUL på torsdag, sedan ska jag ta ett KUB-blodprov den 5:e och då gör de ett snabbt UL och när de gör NUPP den 27:e feb får jag ju se bebisen igen. Ascoolt!

Jag vill också läsa bebishoroskop!

• lurksmulan

JUSTer: Ha ha, det där horoskopet var ju om möjligt ännu mer intetsägande än de i dagstidningarna!

Svar på tråden Pladdertråden!