• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

lurkis.. haha din tjuuuv ... jo halveringstiden visste jag ju innan såklart men jag visste inte när patienten fått joddosen, om det var i förra veckan el så... men guud vad läskiga tankar man hann få...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae... radioaktivt jod pratar jag om, jod 131... inte sånt man får i maten

• lurksmulan

Hanna: Japp, du får återigen lida för att du var så långsam i starten!

• Hannnas

lurkis.. haha det var då fan ... men du vet... man vet ju aldrig vad som händer jag kanske kommer på slutet o då segar kanske du

• lurksmulan

Nu håller jag på och krevera av tristess!
    Har huvudvärk och har lyckats få en alvedon av en tjej jag jobbar med (min väska var helt tom!) och nu vill jag bara hem och äta färdig mat, ta en varm dusch och lägga mig i sängen med min braiga bok!

• after eight

OJ! *dumma jag fattar ingenting* Förstår att du var ledsen Hanna! Skönt att det inte är någon fara!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Hanna: Jaaaa, jag gick ju över en vecka med Laban så du kanske spurtar om! Men Marie har sagt att jag kommer föda nära bf så vi får väl se!

• Hannnas

ae... knäppis... det är ju jag som är dum som tar för givet att alla vet vad jag dillar om ...

Alla preparat jag jobbar med är radioaktiva...

• Hannnas

lurkis... jo men Maries sinne för detaljer du vet... tvillingar? i min mage? hihi...

Nä allvarligt så tror jag, gissar här nu att jag kommer få ett bf datum lagt mellan 15-18 och jag får en bebbe runt 22:a...

Svar på tråden Pladdertråden!