• MHoof

Pladdertråden!

hanna: Åh den ska jag göra ikväll

Hej alla! Hoppas det är bra med er idag? Helg och allt. Men sj har man jobbat idag. Började 9:30, slutade 14. Ska snart iväg til nästa jobb på Willys men det tar ca 1 timme och sista dagen där idag. Nästa vecka ska jag bara introducera tjejen som tar över sen slipper jag skiten! *jihoooo*

Och jag MÅSTE bara säga att får ni foglossning så MÅSTE ni köpa sånt foglossningbälte jag köpte. SHIT va bra det är. Hade ju svinont i början av veckan efter jag jobbat men så idag när jag använt det hela dagen så har jag knappt ont alls. Jo lite men det går inte att jämföra med hur det var innan.

• MHoof

Gomorron!

Fy vilken otäck dröm jag hade nu på morronen innan jag vaknade. Blev riktigt rädd och det har fortfarande inte lagt sig. Sambon fick gå upp innan mig och tända lampor och kolla läget här hemma innan mig. Usch, jag känner mig inget vidare.
    Kan säga att det handlar om döda barn och gamla

Och jag har sovit såååå himla dåligt. Enda tiden jag sover hyffsat bra är fram till 1 halv 2 tiden på natten. Efter det är det mest som en dimma och jag tycker jag hör å ser allt utan att riktigt få sova. VAD SKA MAN GÖRA?! Vill proppa i mig sömnpiller så jag får tillbaka min vanliga nattsömn. Har vart såhär en vecka nu. Jag är iaf inte tröttare än vanligt men nätterna blir så långa och jobbiga. *suck* Kanske börjar ställa om mig till bebis-natt-sömn nu?

• MHoof

Hanna: Tänkte fråga en sak.
    Jag har blålila naglar, ser ut som jag fryser om fingrarna. Min kusin har likadant, men han har lite värre. Han har fått diagnos på det men mamma kommer ej ihåg vad det hette. Vet du va det heter? Det gör inte ont eller så, bara ser lite roligt ut

• MHoof

Hej tjejer.

Men vad är det jag hör och ser? Vad ÄR detta för dag?
    Åh en MASSA MASSA MASSA kramar till er som haft en jobbig dag idag. AE, Kickan och Hanna! Var det fler? Usch, det var ju ingen direkt rolig eftermiddagsläsning man fick nu heller.

• MHoof

Va skönt att höra hanna

Hmm, sa jag va jag drömde inatt? Kanske inte bästa tillfället att säga det men ändå, lite otäckt att det var just inatt när det verkar ha gått åt skogen här idag
    Jag drömde om en massa döda barn Mår fortfarande helt dåligt över det

• MHoof

Åh va HÄRLIGT Kick Va glad jag blir! Jihoooo!!!

• MHoof

Jag håller med dig jag LÄttjis...man ska fan oroa sig för ALLT

• MHoof

Morron!

Här är allt bra...hoppas det är det med er med

Idag sov jag ÄNDA till 9!! *hehe* Var lääänge sen nu det.

Va ska Thezz göra som jag missat?

• MHoof

Ahaaa...åh hoppas det går bra och att allt ser kanon ut Det gör det säkert!

• MHoof

Jo, vi har bestämt namn på våran flicka nu
    Hon ska heta Izolde Magdalena och båda våra efternamn. (magdalena är efter mig)

Svar på tråden Pladdertråden!