• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Japp Det är ett bra namn

• MHoof

Hej hopp!

Här är det oxå soool men säkert kallt ute. Jag och sis ska åka till IKEA idag och kika runt lite.

Var ju på husvisning igår vi :-9 Vi är budgivare 1 så nu är det igångsatt då. Får se hur det går. *önskar vi får köpa*

• MHoof

www.hemnet.se
    Gävleborgs Län
    Sandviken
    Villor/Radhus och sen är det i Jäderfors på Nedre Dalsängsvägen 13 om ni orkar gå in sj. *hehe*

• MHoof

missK: Nä inte alls långt mellan

Idag har jag ÄÄÄÄNTLIGEn hittat en ny bh efter en massa veckors letande och inte nog med det, den kosta bara 50 spänn på rea oxå Så köpte trosorna till oxå. Kanske man göra sig lite fin för sambon imorrnkväll eller så...*hoppas på att få nåt *
    Och så hitta jag en fin tröja till han på MQ:s rea oxå. Den ska han få på alla hjärtans (stjärtars) dag

Det är så kul att det går bra för er de flesta här...att veckorna lunkar på och allt. Sj börjar man bli panikslagen när man vet att på fredag är det redan v 27. Vart har alla veckor tagit väääägen?

• MHoof

Hanna: Det vart en brun typ finstickad bomullströja eller va man ska säga? Jo kul med lite nytt. Mina booobisar är ju så stora nu. Kommer ju inte i en endaste av mina gamla BH:ar (svar på frågan från igår)

Jo, nån har lagt bud över oss på huset idag me Blääääää

• MHoof

Nu har min lilla flicka börjat korva omkring en massa där inne igen. *hehe* Spelar ingen roll om jag ligger, står eller går eller sitter längre.

• MHoof

Lurk: Jo det känns att hon sparkar hårdare nu än förut och det syns ju på magen me. *hehe*

Dulia: Vi tänkte bara lägga 725 och sen inget mer. Tycker det blir för mycket pengar på det huset. Men synd när ma vill ha det så mycket...

• MHoof

hanna: Vi la första budet på 675, idag kom bud på 700 och vi ska lägga 725 efter lunch om ingen annan hunnir före...efter det ska vi inte vra med nå mer.

• MHoof

Ja här vart det inget husköp iaf. La ju 725000 och efter halv 5 i eftermiddags kom ett nytt bud på 750
    Så så vart det då. Men men, det kommer ju fler hus Så tänker vi iaf. Tycker det var lite för mycket med över 700 000 för det där huset ändå oxå.

Magda: Skönt att bebisen mår bra Det är alltid bra med extra koller. Jag har oxå gjort några sånna pga magont och allt har vart bra

• MHoof

NO: 600.000 är lagomt för ett hus tycker jag. Ska man ha här i stan så ligger dom på ca 1,2 mille. Ja tjena att man vill betala det då. *skakar på huvet* Men ni har väl fint hus?

Svar på tråden Pladdertråden!