• MHoof

Pladdertråden!

AE: Helst hade jag ju velat att flickan kommer med storken Men nu när det inte går så är det ju skönt att veta att fler har känt likadant och att man kan få hjälp! Jag försöker läsa på om det men tycker inte det hjälper så mycket. Men som du skrev, att man är ett team med bebisen, att man jobbar igenom det tillsammans, det var ett nytt sätt att tänka.

lurk: Va skönt att höra att det funkar Min bm sa att det är ju bra att man tar tag i det så fort som möjligt så man inte kommer sista 2 veckorna och har värsta paniken.

• MHoof

Thezz: Jag mådde inte illa

Gomorron mina damer!
    Sovit gott?
    Sj har man lite ont i ryggen och sådär. Känner mig glad från igår när vi fick lyssna på hjärtat.
    Annars har det inte hänt nå...

• MHoof

lurk: *hehe* Jamen det är ju alltid nåt Sj vaknar jag 8 varje morron av mig sj. Blir tidigare och tidigare nu. Måste bero på gravven ju...

• MHoof

Uppdaterar: Vecka 26 idag

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v25, Bf 20 maj
    Dulia v23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v10, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)

• MHoof

GUD va min tös håller på å bökar runt nu då. *S* Det e kul när man ser magen åka runt som den gör ibland. *hehe*

juster: *asg* Här känns det snustorrt på den fronten även fast man inte har nå ungar. *pissigt*

Ska ringa våran banktjej idag ang lån på hus. Får se va hon säger.

• MHoof

Jag drömde om det inatt och igårnatt...måste va för att det var ett tag sen nu. *Stackars mig.........*

• MHoof

Magda skönt att bebis mår bra Du kanske får tidigrae bf datum efter rutin UL?

• MHoof

Magda: Okej...ja men det är ju bra bra det Sj har man världens längsta cykel tycker jag. *hehe* Så blev ju tillbaka flyttad en hel vecka oxå. Men men, inte gör väl det nåt!

*glad*
    Prata nyss med banktjejen och VI FÅR KÖPA HUSET OM VI FÅR DET!!! Jihooo! Så då är det bara att vara me å buda lite nu då i nästa vecka. Beroendes på hur många som är med

• MHoof

AE: Jag skrev: Jag anser att nåt sådant inte finns...*hehe*

Svar på tråden Pladdertråden!