Pladdertråden!
Fy fasiken också! Och inte kan du supa dig full då heller!
Men bättre val av dag kunde du nog valt! Jag kommer bli skitledsen på nyårsafton men det är nog mest resultatet av detta året!
Fy fasiken också! Och inte kan du supa dig full då heller!
Men bättre val av dag kunde du nog valt! Jag kommer bli skitledsen på nyårsafton men det är nog mest resultatet av detta året!
Jag tänker bara säga till killens föräldrar och morsan och absolut närmaste vännerna! Ingen mer!
Mamma vill jag prata med och det är en perfekt julklapp...
Killens mamma är bm och jag vill ha hennes mobilnr på snabbval! Lika bra att involvera dessa som varit med nu när vi varit så knäckta. Killens mamma kommer hjula fram om detta går vägen!
Vilken dag ska du få se lilla pyret?
För fasen Hanna! Det där gör en galen så gnäll på! Inte riktigt så heroisk ska man väl behöva vara nu va?? Hade jag varit dig så hade jag antagligen suttit här och asbölat nu! Illamåendet tar verkligen knäcken på en!
Usch, förstår det! Det där är ju det värsta så man blir ju så förkrossad för det tar ju verkligen på kroppen!
Nu bestämmer jag att på den här tråden ska vi inte leka tacksamma hjältar! Självfallet är man hur lycklig som helst men en graviditet är inte att vandra runt på rosa moln.
Jag ser två månaders totalångest och spyende framför mig...
Jag är så hysteriskt aptrött och ont i ryggen (molvärken jag alltid får) och hysteriskt på jobbet!
Vill bara lägga mig i ett hörn och stortjuta nu!
Sååååå trött! Börjar vid 10 idag och jobbar till 20,30 och jag vet faktiskt inte hur jag ska orka.
Jag har som sagt inte tänkt på nåt än... Får se efter jul!
Men liiiite bnervös över de svaga testerna blir man ju men 8 tester kan inte visa falskt och det är ju tidigt... ![]()
Men jag tror det ska vara sluttestat nu för jag blir bara så hysteriskt stressad över det. Man får så många dumma svarta tankar om det inte exploderar fram ett superplus på en gång så nu ska jag bara gilla läget!
Har du haft problem med yrsel tidigt i dina graviditeter??
Jag mår helskumt och känner mig nattsvart nu. Gårdagens arbetspass bestod av frossa och att jag höll på att tuppa av mellan varven men det kanske är nån förkylning i kroppen som tär?
Gnööööööl! Känns mer nu som om jag väntar på tidigt mf och varit totalt genomkorkad som gått loss på testerna så tidigt. Känns inge bra just nu! ![]()