• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Ha ha! Där ligger jag i lä! Men lite jobbigt att känna sig som en strandad val. 

Killen har gett vika! Jag blir så ledsen när han är så anti och han såg väl att jag var på väg att börja tjuta när vi pratade om detta i helgen. Jag orkar inte att låtsas som det regnar längre. Jag måste få vara lite glad över detta men jag förstår honom också. Men jag har blivit så gråtig och deppig och ledsen hela tiden. Värsta hormontrollet som knallar runt!

Jag hade ett missat samtal från okänt nr och inget mail... Så ingen tid!

• Hannnas

Lättja.. bra att du fått killen på knä iaf... för jobbigaste perioden är ju fram till v13 och hur sjuttan ska man då kunna låtsas som inget???... nä bra... glad ska man vara tills man får anledning till annat

Ska du försöka ringa igen idag?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Nepp, jag tror jag struntar i detta ett tag. Varför ska jag kolla egentligen?? Inget som tyder på att nåt är fel ju utan jag blir nog så uppjagad av alla här... Generad

• Hannnas

Lättja.. klart inget är fel men om du stressar upp dig i onödan kan det ju vara skönt att få "bildbevis" ... gör som DU känner

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Jag tror jag stressar upp mig för att ni är stressade! Det smittar! Men nu när jag försöker använda en logisk del av hjärnan så följer jag utvecklingen. Har en cd som heter Barnet där man följer vad som sker och denna vecka står det:

Ömma bröst: Japp!
    Illamående: Litegrann ibland...
    Täppt i näsan: Jajamensan!
    Trötthet: Slocknar tiiiiiiidigt numera!

Så jag känner att jag är som en levande manual så jag ska sluta hetsa upp mig!

Inskrivning nästa vecka! Först träffa bm och en timme senare har jag tid hos doktorn. Har ni alla tid hos en doktor samma dag?? Fundersam

• Kickan 84

Lättja: Tror inte jag ska till någon läkare, alls...

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Go morron tjejer! Här sitter jag och mår illa, som vanligt! Ska in till stan en sväng idag och hde hoppats att jag inte skulle må illa, men men. Allt bra med er? Såg att ni kollat midjemått, jag vågar inte mäta min midja, den har exploderat senaste dagarna!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Hmmmm... Nu blev jag lite fundersam! För vid förra inskrivningen så skulle jag inte träffa doktor men bm bokade tid med doktor nu efter att jag pratade om att jag var orolig pga förra mf... Vad innebär detta nu då??

Svar på tråden Pladdertråden!