• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Lättja: Ja det känns logiskt i mina öron iaf. Men alla verkar inte göra på det viset. Vi utgår ifrån att de resonerar som de gör hos oss.

• MrsMurphy

Glöm bort allt om att jag är lugn nu!

Min bästa vän fick mf i v12 sist. Nu är hon i v19 och varit på ul och dom har svårt att mäta lårbenet och misstänker ds...  Helvete!!

• Kickan 84

Lättja: Usch då!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Lättja: Ingen panik! Ibland är det svårt att mäta och se ordentligt, och så får de komma tillbaka och så är allting jättefint!
    Vad ska de göra nu då?

• MagdaA

nån som såg dokumentären igår kl 22?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Fostervattenprov! Men hon är helt förstörd och nu förlorar jag sans också! Helvete, helvete, helvete!!

Nu blev jag helt förstörd! Jag är ju nåt jävla hormontroll som gråter över allting nu!

Kan vara svårt att mäta som sagt och nu tillber jag alla högre makter här! Det får inte gå åt helvete nu för hon har varit så knäckt efter förra mf!

• lurksmulan

Lättja: När ska de göra det provet då? Ganska snart antar jag?
    Koppla inte på paniken innan du vet något mer, du förlorar bara en massa energi som du behöver själv.
    Vi får hålla tummarna för att allt ser bra ut!

Magda: Nä jag ser inte på tv så sent, då sover jag!

• MagdaA

Lättja: varför måste de ta fostervattenprov?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja... vad tråkigt att höra om din vän... men som sagt, det är ju inte säkert än håller tummarna för henne...

Ang läkare ska jag oxå träffa en, men dagen efter jag ska på inskrivning.. känns meninslöst eftersom jag ska på UL veckan senare men men...

Kick.. vi missade varandra .. nu hann jag ju inte lycka dig till.. men du vet ju att jag tänker på dig

Thezz ska ju oxå vula idag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Magad: vad var det för dokumentär?

Kommer det någon gång att bli vår tur?
Svar på tråden Pladdertråden!