• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Jag har officiellt haft mitt första hormonbryt.
    Bussen åkte ifrån mig när jag var två meter ifrån dörren, frenetiskt viftande. Fick stå där i en kvart och vänta, men under tiden bestämde jag mig för att ringa och beklaga mig till Janne. Eftersom han är en karl förstod han inte att jag bara ville klaga utan undrade varför jag ringde och skällde på honom när jag var arg på kollektivtrafiken. Resultatet blev att jag började störtgrina i telefonen och stod där och snyftade i en kvart och sen satt jag och diktade ihop arga mail i huvudet hela vägen hem och blängde surt på alla på bussen.
    Sen när jag kom hem hade Janne tänt lite ljus och varit snäll.

• Hannnas

lurkis... haha

kickis... man kan äta allt men inte alltid... vill du ha salt o fett unna dig lite av det såklart!! Skillnad om man vräker i sig pizza dygnet runt...

Man får inte bli för "fixerad" av att vara nyttig heller... för det kan ju vara lika ohälsosamt som att äta onyttigt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Haha, lär aldrig hända! Inte ens en gång i veckan! Man har ju lite egen vilja också!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Morrn! I dag ska jag få gå till jobbet och bara rå om mig själv. Skönt!!!

Vad kul att du har fått bokat UL-tid Hanna! Har oron släppt?

Kickan, jag är som du. Jag är sugen på allt som är fett och onyttigt. Jag har en kollega på jobbet som alltid är viktfixerad och nu när hon är gravid säger hon att hon inte har något sug efter onyttigheter. Vill man höra sånt? Näe, verkligen inte! Skrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Fröken Snork

Vill bara kika in till er och säga att det är sååååå kul att det går bra för er alla.
    Ni ger mig lite hopp !!
    Skall bli spännande att följa er och förhoppningsvis hamnar man här någon gång
    Kram

• JUSTer

God Morgon!

Jag har inte drabbats av så mycket cravings den här gången. Kan bli väldigt sugen på kebab dock men det är inte så ofta. Annars är det mest isvatten som gäller, och det är ju inte så många kalorier i det. Jag oroar mig inte för min vikt. Jag räknar kallt med att den lossnar när jag ammar som den gjorde sist. Jag vet inte ens hur mycket min startvikt var den här gången. Bävar lite för vägningen på inskrivningen........Generad

Gravid - v. 10
  • MrsMurphy

JUSTer: Generad Jisses, jag bävar jag! Inskrivning nästa vecka så här dricks det vatten och hoppas på att vattnet jag binder upp ger vika!

I afton blir det bilder iaf! Men jag ser bara jättetjock ut!

• Hannnas

Morron giiirls

ae.. nja.. oron finns där men den är inte dominant.. tror aldrig man kan sluta oroa sig helt, finns ju alltid nåt att hänga upp sig på

Lättja.. haha bra, ont ska med ont fördrivas .. ser fram emot att se bilder ikväll har mannen gett vika?

JUSTer... låter sunt att inte bäva för sin vikt.. ärligt, hur kan vikten ens vara viktig så att säga i ett sånt här sammanhang.. om maninte överdriver åt nåt håll kan det bara bli bra, alla går ju upp olika mkt och har olika startlägen ändå ju... tycker det är hysteriskt med alla som känner ångest att "hålla igen" bara för att vara "nyttig" njuut av din kebab

Snork.. kul att se dig hoppas du trillar in här snart

Kickan.. vul idag!!!! *tummar*

Vem mer skulle vul:a idag???

• MrsMurphy

Nu mätte jag mig... 7 cm till runt midjan och då är det ändå nertill som det exploderat mest. För sjutton! Jag är i v10?? Hur ska detta sluta?? Jag börjar misstänka tvillingar nu ja!

• Hannnas

Lättja.. haha... se där ja. fick du tag i någon vul-tid igår??

Mätte min midja med häromdagen.. har ökat nästan 20 cm i midjemått.. det ni hihi

Svar på tråden Pladdertråden!