Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Åh Jessica, det du precis skrev om att du kände dig utvald är sånt som kännetecknar riktigt goda människor! Du såg inte problemen utan möjligheterna.
    Jag blir så varm om hjärtat att jag nästan börjar gråta.

• lurksmulan

Dulia: Ha ha, skumbananer!
    Men du har rätt, det är helt otroligt att det man har i magen faktiskt blir en människa, en riktig person liksom. Och att man själv blev till på det viset och är en hyffsat fungerande människa!

• lurksmulan

ae: Jag är så förvånad att jag känner något så här tidigt, men det är ingen tvekan.
    Men Laban hade jag ju moderkakan i framvägg och kände inte ett smack innan v. 21 så det här känns helt otroligt.

• lurksmulan

ae: Nu var ju vår bebis gigantiska 6 cm *fniss* men man såg att det blinkade lite och det är hjärtat.

• lurksmulan

ae: Absolut, det är stor skillnad! Men så länge gyn såg är ju allt lugnt. (Men man vill gärna se själv)
    Ja jag känner igen känslan. Och den är så härlig!

• lurksmulan

Nu finns det nya magbild och en suddig bild på mingrisen!

• lurksmulan

Min man är inte den bästa fotografen direkt, han fattar inte hur man tar en klassisk magbild!
    Men jag tycker det syns att magen har vuxit en del sen förra veckan, det känns iaf väldigt tydligt!

• lurksmulan

Jo Lättja; känner du dig bara uppblåst eller känns magen hård och i vägen?
    Jag känner enorm skillnad på min mage, den är hårdare än tidigare när det bara var luft i den.

• lurksmulan

JUSTer: Ha ha, vad söt du är!

Lättja: Nä men då borde du nog må mycket sämre. Man får ju dubbelt av allt. Men du får väl se det när du ska på ul.

Svar på tråden Pladdertråden!