Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Lättja: Det tror jag att den är, det var ju inte så länge sen och det är ju ändå din andra graviditet.

Åh jag har glömt att berätta. När vi var på vul så frågade gyn en del om sista mens etc. Och så frågade han om jag varit gravid förut (ja), hur många gånger (en), har du några barn?
    Ett så underbart hänsynsfullt sätt att lägga fram det på! Jag menar, det är inte uppenbart att man har barn bara för att man varit gravid och jag har aldrig träffat någon som frågat så diskret och samtidigt så naturligt på en gång.

• lurksmulan

Morgon!
    Lika trött som vanligt. Urk.
    Jag köpte en kanelbulle på vägen till jobbet trots att jag tycker att de mest smakar jäst och det egentligen är doften jag vill åt. Vilken loser jag är.

• lurksmulan

Mmmm nu är kanelbullen uppäten! Den var ganska god ändå.

Idag fyller min lille älskling två år!

• lurksmulan

På mitt jobb har vi uppdelat så man har telefonen antingen förmiddagar eller eftermiddagar under en vecka. Men idag är det så många borta så jag måste sitta påkopplad hela dagen, och igår ringde det hysteriskt! Suck, jag kommer inte hinna något alls idag...

• lurksmulan

Dulia: Nej vad trist att höra! Oj vad jobbigt beslut! Jag lider verkligen med er!

• lurksmulan

Dulia: Mig gör det inget att du skrev här. Jag förstår att du behövde vädra lite.

Jessica: Vad snäll du är som erbjuder dig. Jag har inga frågor, jag blir bara helt paralyserad av tanken på att det skulle hända Laban något och förstår inte hur man klarar av att leva, andas ut och in varje dag. Jag skulle lägga mig ner och självdö. Men vi behöver inte prata om det här.

• lurksmulan

Dulia: Jag förstår dig helt! Min syster är ju äntligen gravid efter mer än fyra års försök och över ett år med ivf. Skulle det inte gå bra nu tror jag att hon skulle ha svårt att komma igen.

• lurksmulan

Believer: Åh vad är det för hus? Länk?

• lurksmulan

Länka till sidan med alla hus om man säger och så kan du säga adressen. Hänger du med?

• lurksmulan

Believer: Det behövs lite renovering i ett par rum. Det där gröna t.ex!

Svar på tråden Pladdertråden!