Pladdertråden!
Mindre än en timme nu Hanna!
Hur många minuter tar det att gå?
Åh kan inte ae komma tillbaka nu så vi får höra hur det har gått!!!
Mindre än en timme nu Hanna!
Hur många minuter tar det att gå?
Åh kan inte ae komma tillbaka nu så vi får höra hur det har gått!!!
Kommer Anders och håller handen?
Men då väntar jag mig att du är tillbaka här om en timme och berättar om snäckan/snäckorna?
Inte lång tid kvar nu, snart dags att gå!
Jag håller alla tummar fast det inte ens behövs!
Tvätta hönan försiktigt nu.
Inte innan 4?! Åh vad jobbigt!! Kan du inte komma in och göra en glad smiley bara så vi vet att det gick bra?!
Var håller ae hus? Skulle hon göra nåt efteråt?
JUSTer: Jag vet inte heller hur man gör, men gyn kände idag och han hittade direkt "jaa här är det något sa han". Men jag bad inte om någon kurs så jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har ju en del stoppning på magen så jag tvivlar på att jag skulle kunna känna själv.
Jag tror att det är för tidigt än JUSTer. Jag har läst lite olika men runt v. 11-13 bör man kunna känna strax ovanför kanten på blygdbenet.
Men som sagt, jag vet inte vad man ska känna efter, var man ska trycka eller hur hårt. Jag avstår nog.
Lättja: Har du fått tid för vul?
Jag har haft dagar (speciellt på senast tiden) när jag känner mig helt normal och nästan glömmer att jag är gravid. Allt känns som vanligt.
Så misströsta icke!
Heeeeeeeeeeeeej!
Hur har det gått?
ae: Jaa men nån dag hit eller hit spelar ingen roll. Enligt den här gyn är jag i 12+5 när jag enligt sm är 13+0 idag. Men det handlar om två dagar och jag tänker inte bry mig om det innan rutin-ul ändå. Dessutom tittar bebisen ut när den behagar oavsett vilket datum som är satt!
Annars gick det bra, bebis är 6 cm lång och vi fick se hur hjärtat pickade på där inne.
Vi fick med oss en bild hem men den är inte världsbäst.
Jag ska försöka lägga in den ikväll, men det blir en stressig kväll så jag hoppas jag hinner.
Jaa nu är Hanna där, jättespännande! Hon skulle nog inte komma in hit förrän efter 16 igen sa hon. Jättejobbigt att vänta!
Hanna: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
*sitter här och bölar*
Hur många bebisar blir det?