Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Heeej Magda! Hurra för räkan och en ny vecka! Blev det någon bild?

Kexchoklad? Ska man ha det?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Magda: Man brukar ju ändå bli flyttade lite hit eller dit på rutin-ul så jag ändrar inte heller för någon dag.

• lurksmulan

Believer: Usch för halsbränna! Förra gången hade jag det oavbrutet, den här gången har jag bara haft det ett par gånger som tur är.

• lurksmulan

Nu ska jag sticka och förhandla om priset på vår fastighet, vi vill ha ner det med 12 miljoner! Förvånad
    Vi hörs kanske sen! Ha det bra!

• lurksmulan

Lättja: Jag var ytterst nära att köpa ett par rosa luddiga tärningar och lämna in de på ditt jobb idag. Jag var precis runt hörnet och tänkte försöka muntra upp dig, men jag hade min granne med mig och jag orkade inte förklara allt för henne.
    Men nu är du tillbaka ändå och det är så skönt!

• lurksmulan

Hallå tjejer!
    Allvarligt, min mage har blivit mindre! Vad sjutton betyder det???

• lurksmulan

Magda: Det stavas "känt". Känna-kände-känt är hur det böjs.

Ja jag hoppas det är tarmarna som flyttat runt lite. Men jag hittade inget om att det skulle hända magen i "den läskiga fasen". Vi får väl se, jag känner mig faktiskt inte så optimistisk just nu, men jag är ju bara fånig.

• lurksmulan

Ha ha, ja är man obotlig språkpolis har man koll på en massa konstigt och mer eller mindre nödvändigt!

Thezz: Usch vad jobbigt att det blöder hela tiden! Och att de inte kan varken stoppa det eller riktigt förklara!

Ja jag hoppas allt är bra. Jag har haft ont i magen till och från nu, men jag antar att det är växtvärk eller liknande, för det gör inte jätteont och det håller inte i sig så länge.

• lurksmulan

Hanna: Ah! Att jag missade trots att jag var där och läste alldeles nyss! Tack!

• lurksmulan

Idag är jag hemma och vabar igen. Laban har spytt en gång i natt och nu på morgonen har han bajsat så att jag har varit tvungen att skölja med duschen i halva badrummet! Förvånad

Lättja: Vilken tid ska du dit? Kommer du få göra vul?

Svar på tråden Pladdertråden!