Pladdertråden!
Hm, nu har jag fräst åt min gubbe för en egentligen puckad grej men som jag tycker att han får stå fast vid. Helt plötsligt har han ändrat sig och morrr morrr morrr.
Mina hormoner spelar flipper!
Hm, nu har jag fräst åt min gubbe för en egentligen puckad grej men som jag tycker att han får stå fast vid. Helt plötsligt har han ändrat sig och morrr morrr morrr.
Mina hormoner spelar flipper!
Ha ha, ja men det är så fånigt egentligen, men hela grejen stör mig så enormt från början och nu blir det bara ännu värre!
Jag ska berätta; han köper tidningen varje dag, vilket jag tycker är lite onödigt men okej. Sen läser han lite på lunchen och sen resten i badet på kvällen. Efter det lägger han gärna tidningen på badrumsgolvet vilket innebär att jag till slut ruttnar och slänger den. Alla jäkla tidningar gör att det blir jättemycket som ska i pappersinsamlingen (med alla reklam som HAN vill ha, jag vill ha en "ingen reklam, tack"-skylt).
Han har sagt att han ska börja betala tidningen själv, att det inte ska gå på hushållskassan, men ångrade han sig! Då protesterade jag och ansåg att jag aldrig ens ser skymten av tidningen mer än när jag plockar upp den från golvet.
Så nu ska han visst betala den själv igen, men det är själva den puckade tjaffset om det som gör mig galen.
Räcker det inte med att vi betalar hans cigg ur hushållskassan?!
Magda: Jepp. Förut har vi inte delat upp så vi har hans och mina pengar, vi har betalt allt rakt av.
Men det har blivit lite svårt att hålla koll på ekonomin så från den här månaden delar vi upp det.
Problemet är väl att jag inte röker nu när jag är gravid, men hade jag gjort det hade jag väl tyckt att det var mer okej, men nu när jag inte gör det retar det mig.
Magda: Japp jag rökte innan.
Nä han röker aldrig i närheten av Laban och tvättar alltid händerna efteråt. Det sitter ju i kläderna givetvis och jag tycker inte alls om att han röker.
Han har sagt tusen gånger att han ska sluta, men han gör aldrig det.
Har du fått tid för ul 1/3? Det är ju före mig!
ae: Oj, hur hög feber har hon? Mår hon bättre?
Jag mår också illa idag, eller så himla illa mår jag kanske inte. Men helt plötsligt är det jättenära att jag spyr. Jag börjar bara ulka och det är jätteläskigt! Det har hänt tre gånger idag!
Magda: Gjort äppelklyftor? Du menar skurit bara eller har du gjort något med de?
2007: V 25! Jäklarns! Det är ju mer än halvvägs! Har det gått fort tycker du?
Hanna: 5/3. Så du slår mig med fyra dagar trots att du var så sen i starten!
Believer: Var du inne i affärerna jag länkade till förresten?