Pladdertråden!
Dulia: Ha ha, jag VET! Jag var ju hur stor som helst och ändå gick jag ju bara upp 6 kg. Så hela min viktökning var egentligen Laban och moderkaka, för Laban vägde ju 4540g.
Dulia: Ha ha, jag VET! Jag var ju hur stor som helst och ändå gick jag ju bara upp 6 kg. Så hela min viktökning var egentligen Laban och moderkaka, för Laban vägde ju 4540g.
Och jag är på jättebra humör idag!
Ser fram emot god buffé på båten och skamligt stora mängder taxfree-godis!
Magda: Jag hoppas verkligen att du slipper ha det som det var för mig sist, då mådde jag apa och spydde fram till v. 20-21!
Nu ska jag stänga av datorn och ge mig ut på stan för att hitta ett par byxor!
Sen blir det kryssning!
Ha det bra tjejer så hörs vi säkert imorgon!
Believer: Åh vad roligt med en tjej!
Vi har haft det bra om man bortser ifrån att det var sjögång flera timmar inatt och även ett par timmar under förmiddagen. Till slut fick jag be om en Postafen och lägga mig platt på mage i sängen. Jag kunde inte ens sova utan låg bara där och gungade. Urk!
God morgon!
Jag har blivit akut gravid. Nu ser alla min mage och det är ju ganska mysigt.
Jag ska ta en ny bild imorgon så ni får se.
Lättja: Tro mig, om inte min bm skällde på mig gällande min vikt förra gången jag skrev in mig så ska ingen bm skälla på någon!
Hurra för att du ringer och bokar vul själv! Jag behövde inte ens sparka på dig!
Kickan: Allt kommer gå jättebra! Vad skönt att din bm stödjer ett vul!
Kickan: Prova ät innan du lägger dig. Jag måste alltid äta något mer än bara middag. En frukt brukar räcka, men ibland blir det macka.
Magda: Morron!
Lättja: Har du ingen möjlighet att ringa senare?
Dulia: Försök ta det lugnt idag då. Så hade jag också med Laban och sen blev jag sjukskriven pga sammandragningar 50% nästan tre månader innan Laban föddes, och på 100% från 1,5 månad innan.