Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hanna: Ha ha! Där ligger jag i lä! Men lite jobbigt att känna sig som en strandad val. 

Killen har gett vika! Jag blir så ledsen när han är så anti och han såg väl att jag var på väg att börja tjuta när vi pratade om detta i helgen. Jag orkar inte att låtsas som det regnar längre. Jag måste få vara lite glad över detta men jag förstår honom också. Men jag har blivit så gråtig och deppig och ledsen hela tiden. Värsta hormontrollet som knallar runt!

Jag hade ett missat samtal från okänt nr och inget mail... Så ingen tid!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Nepp, jag tror jag struntar i detta ett tag. Varför ska jag kolla egentligen?? Inget som tyder på att nåt är fel ju utan jag blir nog så uppjagad av alla här... Generad

• MrsMurphy

Hanna: Jag tror jag stressar upp mig för att ni är stressade! Det smittar! Men nu när jag försöker använda en logisk del av hjärnan så följer jag utvecklingen. Har en cd som heter Barnet där man följer vad som sker och denna vecka står det:

Ömma bröst: Japp!
    Illamående: Litegrann ibland...
    Täppt i näsan: Jajamensan!
    Trötthet: Slocknar tiiiiiiidigt numera!

Så jag känner att jag är som en levande manual så jag ska sluta hetsa upp mig!

Inskrivning nästa vecka! Först träffa bm och en timme senare har jag tid hos doktorn. Har ni alla tid hos en doktor samma dag?? Fundersam

• MrsMurphy

Hmmmm... Nu blev jag lite fundersam! För vid förra inskrivningen så skulle jag inte träffa doktor men bm bokade tid med doktor nu efter att jag pratade om att jag var orolig pga förra mf... Vad innebär detta nu då??

• MrsMurphy

Så jag kanske har en tid för vul utan att jag har greppat det?? *förvirrad* Är det läkare som gör sånt??

• MrsMurphy

Jag fattar ingenting nu... Ja ja! Det blir ju intressant att se den 5! För varför ska man träffa läkare annars? Ingen annan verkar ju göra det! Fundersam Vad gör man hos doktorn?

• MrsMurphy

Lurkan: Ahaaa! Ok, då greppar jag! Så är det antagligen!

• MrsMurphy

Glöm bort allt om att jag är lugn nu!

Min bästa vän fick mf i v12 sist. Nu är hon i v19 och varit på ul och dom har svårt att mäta lårbenet och misstänker ds...  Helvete!!

• MrsMurphy

Fostervattenprov! Men hon är helt förstörd och nu förlorar jag sans också! Helvete, helvete, helvete!!

Nu blev jag helt förstörd! Jag är ju nåt jävla hormontroll som gråter över allting nu!

Kan vara svårt att mäta som sagt och nu tillber jag alla högre makter här! Det får inte gå åt helvete nu för hon har varit så knäckt efter förra mf!

• MrsMurphy

Dom har visst mätt två gånger och därför har hon fått erbjudande om att ta fostervattenprov... Men jag tillber alla högre makter att det bara är ödet i vanlig ordning som vill mucka och skrämma livet ur en!

Svar på tråden Pladdertråden!