Pladdertråden!
ae: Låt hur kall du vill! Det gör inget, jag förstår att du inte kan sitta på jobbet och gråta.
Men det kanske är bättre att du går hem?
ae: Låt hur kall du vill! Det gör inget, jag förstår att du inte kan sitta på jobbet och gråta.
Men det kanske är bättre att du går hem?
Lättja: Vad jätteskönt att höra!! ![]()
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av varken abort eller ma så jag kan inte hjälpa till på den punkten.
zagolik: Man får gärna vara här ändå! Det är ingen exklusiv samling människor, bara vi gamla vanliga! ![]()
Urk nu börjar jag må lite illa.... Jag hoppas det beror på att jag har ätit lite dåligt idag, men jag har inte vågat eftersom det går runt i magen hela tiden. Jag kommer säkert också bli magsjuk nu.
Jag tar tillbaka allt jag sagt om min mage, nu är den tillbaka med besked! Det är säkert för att jag är så orolig i magen som den är uppspänd, men nu känns den mer som innan.
Jaa Kickan kom tillbaka, vi undrar hur det har gått!!
ae: Vad snällt av din chef!! En del hade faktiskt inte gjort så, hur hemskt det än låter.
Vad skönt att höra att det gått bra för dig Kickan!
Believer: Usch vilken läskig dröm!!
Åh vad skönt att det gick bra för dig Thezz!!
Angiee: Har du plusat nu? Det var ju osäkert igår?
Jag hänger inte med alls som ni märker. Laban är fortfarande magsjuk och tvättmaskinen går oavbrutet. Jag säger som jag gjorde igår, jag är glad att vi har skinnsoffa så det bara är att torka av! Och jag vet inte hur många gånger han spytt PÅ MIG. Urk, men det är okej.
Nu ska jag äta lite när Laban sover. Han är helt sänkt idag stackaren, jag blir faktiskt lite orolig. Igår var han iaf pigg mellan gångerna, men idag vill han bara sitta och mysa och är jättehängig.
Grattis angiee! Och missK, när hon hittar hit!!
Hanna: Jag tror att han började få feber precis innan vi gick och handlade. Sen somnade han sittandes i vagnen och vaknade inte när vi kom hem och jag bökade av honom alla kläder.
Magda: Jag har för mig att litchi är goda, men det var länge sen jag åt. Physalis är mina favvo annars!
Jag drömde också konstigt i natt. Att jag hade gått över tiden men på nåt sätt glömt bort att jag var gravid, för jag kom på att min mage var väldigt liten (som nu) och att jag nog inte riktigt känt ordentliga fosterrörelser någon gång. Det var mycket underligt.
Hanna: Ja jag hoppas han är bättre när han vaknar, det är inte kul när han är så här hängig. Visserligen är det mysigt att sitta i soffan och gosa, men det är inte toppenkul en hel dag.