• MagdaA

Pladdertråden!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

vad tror ni om det huset? blocka bort bilen, läg till en utbyggnad, voila!

• MagdaA

Nolås! Skogens pärla! Vet du var Grindnäset är?

• MagdaA

Hanna: bara å börja leta! Vi hade tur. huset stog tomt, Mickes pappas barndomshem, som vi lånar...

• MagdaA

JUSTer: åh! Stiligt! Nu blir jag avis...*not* Men om du är i Grindnäset, vid macken, sen tar du vänster mot ÖSterbillsj, Komnäs, Billsta... Åk från macken, 3 km. Där bor vi! Just den delen av bynd där vi bor är det ganska långt mellan husen. Sommartid ser vi inte våra grannar då björkarna är gröna. På vintern ser vi deras hus.

• MagdaA

lurkan: jobbigt sånt där. hoppas det löser sig. nått måste de ju vara...hmmm....bäst å prata ut, än om det kanske inte blir bra så verkar ju endå inte relationen va så bra. kan det bli sämre?

Nu kom vår privata snöskottare hit! har snöat hela tiden sen igår eftermiddag. Bra med en granne med traktor, för vägen upp till gården är ganska lång å posten måste ta sig upp sen, väntar på paket!

• MagdaA

lurkan: om det inte kan bli sämre så har du ju inget att förlora på att prata med henne. jag tycker du ska göra det. då har du iaf gett det en chans. jag vet hur jobbiga sånna samtal är, man vill inte, men det gör sig inte själv.

• MagdaA

Lurkan: jag tyck du ska ringa eller träffa henne och prata. mail kan så lätt bli fel. sen kan hon inte "lingra sig" om ni pratar, inte på samma sätt som i mail.

• MagdaA

Hanna: vad blev det för gott? Jag har ätit rester från igår, curryfisk och potatis.

• MagdaA

gott! nu ska jag lyssna på cd-bok och röja lite här hemma.

Svar på tråden Pladdertråden!