• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jag har en helt annan bild av Lättja idag än vad jag hade igår. Den mörkhåriga, lilla ettriga Lättja har blivit blond!!

Idag är det chefsfritt på jobbet och nästa helt kollegefritt också. De allra flesta är på utbildningen men jag och två till fick inte följa med. Snällt va?!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Hello, eventuellt mår jag lite illa

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Dulia: Då vet du vad du ska göra idag då??!! Absolut ingenting och surfa!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Mmmm nu är kanelbullen uppäten! Den var ganska god ändå.

Idag fyller min lille älskling två år!

• Hannnas

Kick.. hääärligt va morron förresten

Ska iväg på ett möte kl 9.. *vill inte*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hahaha, jovars, om det är för att jag är gravid så är det lugnt, dock tror jag att det beror på överdrivna mängder slem och äckelpäckel i halsen bara, är svinförkyld!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Kickan, eftersom det är en stor efter din mening om illamående så passar jag på gratulera till det Härligt!!

Lättja, jag ska verkligen inte göra mycket idag!! Lite rädd är jag att nån på IT-avdelningen ska se att jag sitter och surfar hela dagen (det är därför jag inte är härinne så mycket under dagarna). Big brother is watching!!!  *paranoid*

Lurk, grattis till lillkillen!!!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Dulia: Tjatar ju hela tiden efter att känna mer, så jag får tacka och ta emot antar jag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. känsliga slemhinnor, o annat skit är ett gravsymtom bara det .. jag vaknar alltid täppt o nyser ner än vanligt o jag är inte förkyld

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!