• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Haha jag har varit sjuk konstant sen jag flyttade till Umeå för snart 4 år sen, åtminstone vinterhalvåret...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja då är det Umeluften du inte tål

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hahaha, verkar som så! Riktigt konstigt för innan har jag typ aldrig varit sjuk i hela mitt liv!

Tvingar i min lite filmjölk...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. när min morbror flyttade till Skåne så var han konstant förkyld iaf de första 5 åren om inte mer men nu är det nog lite bättre så visst kan det vara så

Nä nu ska jag fixa lite o gå på ett mööte *bläk*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hahaha, okej så innan 2012 när vi tänker flytta kanske jag är frisk!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ha en bra dag Hanna, för vi hinner nog inte höras mer, sticker strax efter tio!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

På mitt jobb har vi uppdelat så man har telefonen antingen förmiddagar eller eftermiddagar under en vecka. Men idag är det så många borta så jag måste sitta påkopplad hela dagen, och igår ringde det hysteriskt! Suck, jag kommer inte hinna något alls idag...

• Dulia

Nej jag måste nog jobba lite nu eller nåt sånt. Har några antecknignar jag måste skriva in i journalen, några samtal att ringa och snart öppnar min telefon och då har jag telefontid i 1 timme.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

go morron! trött å illamående. sovit dåligt i natt, magen har varit spänd och öm, men ganska mysigt att kunna ligga å stryka på en bulle!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Idag är en härlig dag.....FRILUFTSDAG. Inga jobbiga elever och lektioner som stör mitt fl-surfande
    Kommer att hinna med massor av pappersarbete idag. (Kan man tycka i alla fall).

Gravid - v. 10
Svar på tråden Pladdertråden!