• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Innan jag går.. lasagnen var som jag sa den bästa Räcka ut tungan

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

nu står maten i ugnen å pärerna kokar, SÅ HUNGRIG! Kurrar i magen, hoppas inte räkan får ont i öronen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Nu finns det nya magbild och en suddig bild på mingrisen!

• Hannnas

lurkis... sicken söööt minigris o vilken maaage härlig!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Min man är inte den bästa fotografen direkt, han fattar inte hur man tar en klassisk magbild!
    Men jag tycker det syns att magen har vuxit en del sen förra veckan, det känns iaf väldigt tydligt!

• JUSTer

Jag vägrar fota min mage innan jag sett min bebis på ul. Jag minns hur jag satt och raderade bilder och grät för ungefär ett år sedan.Gråter

Men jag börja bli lite rund Skrattande

Ni har alla så fina magar, men det kan bero på att ni är mina favorit-gravida och era bebisar är mina favorit-foster.

Gravid - v. 10
  • lurksmulan

Jo Lättja; känner du dig bara uppblåst eller känns magen hård och i vägen?
    Jag känner enorm skillnad på min mage, den är hårdare än tidigare när det bara var luft i den.

• MrsMurphy

Lurkan: Den är stenhård och jag misstänker tamejfan tvillingar för detta är fjantigt!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

JUSTer: Ha ha, vad söt du är!

Lättja: Nä men då borde du nog må mycket sämre. Man får ju dubbelt av allt. Men du får väl se det när du ska på ul.

Svar på tråden Pladdertråden!