• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.... säger bara... schyyyyysst mage hihi den går ju inte att dölja ju, vad säger "omgivningen"

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Lättja: Inte var den dålig den där bulan! Men säg inte att du är tjock!!!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Sist jag var gravid så var jag inte i närheten så stor i v9 som jag var nu i v9 så livmodern måste fanimej vara uttöjd!

Arbetskoftor är guds gåva till mänskligheten!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Lättja: Det tror jag att den är, det var ju inte så länge sen och det är ju ändå din andra graviditet.

Åh jag har glömt att berätta. När vi var på vul så frågade gyn en del om sista mens etc. Och så frågade han om jag varit gravid förut (ja), hur många gånger (en), har du några barn?
    Ett så underbart hänsynsfullt sätt att lägga fram det på! Jag menar, det är inte uppenbart att man har barn bara för att man varit gravid och jag har aldrig träffat någon som frågat så diskret och samtidigt så naturligt på en gång.

• Hannnas

Trött som faaan idag Skrikandes men illamåendet börjar bli lite bättre iaf (säger jag nu )... o magen har exploderat ..

Hur mår du??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!