• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Jo, jag kollade efter det blinkande, men 6 cm och 2 cm är ju ganska stor skillnad. Men kanske på måndag att jag ser det då.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Absolut, det är stor skillnad! Men så länge gyn såg är ju allt lugnt. (Men man vill gärna se själv)
    Ja jag känner igen känslan. Och den är så härlig!

• after eight

Ja, jag längtar verkligen efter den känslan. Jag tyckte faktiskt aldrig att det blev jobbigt när hon sparkade, hur stor jag än var. Kan ju bero på att hon satt i säte, så hon sparkade aldrig uppåt på samma sätt som ett barn som har vänt sig med huvudet ner.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

hej hej. hemma igen. helt slut! jag funkar inte som förut. helt öm i kroppen efter att varit igång ett tag. men jag fick en hel del gjort iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

AE: Jag har alltid fått skärmen snett mot mig, så jag har alltid sett jättebra...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hallååå!

Mätt och belåten... trött och omotiverad att tvätta klockan fem! URKAS! Men, inga rena kläder snart, bläääk!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja vi har oxå tvätttid idag.. men A tvättar "gärna" i nuläget *bortskämd*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: M är inte ens hemma, han jobbar ju på och pluggar och allt, duktig som tusan! Annars hade han tvättat, om han vore hemma, men vi fick ingen annan tid än idag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. klart han hade gjort

Är förresten offentlig nu med min graviditet.. känns jätteskumt.. kul såklart men skumt... o magen syns ju så folk ser utan att fråga haha det är iof lite kul.. men nästan skämmigt att ha mage så tidigt o vara första gången

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!