• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Ah, alltid lär du mig något nytt!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Livmoder ligger ju lite olika som du vet ... en kan krypa upp med kanten först el med fundus  men det är säkert fundus du känner

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... haha jag är ju fysiolog ju hihi

• Kickan 84

Hanna: Oh spännande det där! Borde ju kunna känna det tydligare ganska snart då tycker man!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jaaa det går fort ska jag säga.. jag var ju såå osäker på om jag kände min innan men sen exploderade det för ett par veckor sen knappt o nu är jag ju säker ... känner min bäst när jag står el halvsitter oxå.. hade fått för mig att man kände bäst när man ligger ner men det stämmer inte i mitt fall iaf

• Kickan 84

Hanna: Känner min bäst när jag sitter med... alltid gjort! Eller liksom halvsitter typ!

Ååååh vad jag vill att detta ska gå bra nu! Det ÄR faktiskt något i min mage!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja det ÄR ju det o det är en liten myra som ska växa o sen bli runt kört i en bugga haha.. fasen vad KUUUL!!

• Kickan 84

Hanna: Wohooo! Åh vad jag läääängtar! Vill ha bebis nuuu, vill att tiden ska suuuusa förbi nu så att allt går fort!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja jag emd.. vill gärna ha mars nu så att man kan njuta av UL o mer mage nä hela våren ska bli härlig men guud vad man längtar till augusti tjohooo

nä nu ska jag logga ur.. suuck... A kommer o hämtar mig...

Kramizar

• Kickan 84

Hanna: Ååååh, jag vill också se en riktig BEBIS i magen på UL! Men det är ju skitlänge kvar ju!

Ha en trevlig kväll, var lasagnen god förresten?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!