• MagdaA

Pladdertråden!

Go morron tjejer. Jag mår ILLA idag. inte alls roligt. vaknade tidigt i morse, mådde illa och hade ont i magen, växtvärk, Micke fick hämta ett glas juice åt mig. Somnade om, å nu när jag vaknade var illamåendet ännu värre. Försöker få i mig lite fil, men det går trööööögt.

Hur är det med er andra?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

JUSTer: så rätt! det är ju huvudsaken att bäbisen mår bra, det överföädiga kan vi jobba bort sen, många promenader med barnvagnen!

• MagdaA

är så tråkigt att man inte kan känna magen på samma sätt då man har sånt "god-hull" på magen sedan innan, synd att jag inte hann träna bort det innn plusset...

• MagdaA

lurkan: låter som du behöver en *KRAM* idag!

• MagdaA

jag har fått dille på röda äpplen som jag skalar och gör klyftor av, sitter och mumsar vid datorn. bättre en semlor tror jag...

• MagdaA

lurkan: Jag kan följa på Burger King! Äpplen ja, gott gott! Köpte en stor påse när jag var å handlade i tisdags.

Dom ringde från jobbet...undrade om jag kunde komma och tömma mina skåp i omklädningsrummet. Vi har 2 skåp, ett för rena och en dör dyngiga kläder. Alla skåp är upptagna och jag har fixat så en kompis kompis ska få typ praktikplats där. Det var chefens fru som ringde, hon jobbar också där. Hon visste inte riktigt hur hon skulle formulera sig, men dom gissar ju allihopa att jag blir borta ett bratag, då är det lika bra å tömma skåpet... Ska endå dit å hämta halm i kväll så...

• MagdaA

fick som håll på höger sida, i höjd med naveln när jag skulle kliva upp ur soffan. nån som känt så? strålar ner i benet...mysko...

• MagdaA

Cia: men det är nog inte ligamenten, inte så högt upp. Jag tror mer på att det växer och att diverse tarmar och annat måste flytta om sig lite och bereda plats.

Jodå, var men fika till jobbet för 3-4 veckor sedan, tänkte ta en sväng nästa vecka också. skönt att komma hemifrån och få träffa lite folk! Nu vet jag vem som ska få mitt skåp, men det känns endå lite konstigt, har ju haft det i 4 år...

• MagdaA

Cia: vet inget, men antar. Iom att det är nu de kommande veckorna som är mest kritiska, så tänker jag int gå tillbaka till en fysiskt tungt arbete, inte en chans. Tror inte heller det är problem att få sjukskrivningen förlängd, var då inte det sist. Men men, får se vad läkaren säger.

• MagdaA

Believer: när jag väntade Ebba var jag också lite orolig inför förlossningen. Sen hamnade jag ju där i vecka 20 och hade inget val. Visst, är ju en helt annan sak att föda en liten liten bäbis, men grunden är ju endå densamma med krystvärkar osv. Känns lite som att man fått en "provförlossning" än om jag gärna hade sluppit!

Svar på tråden Pladdertråden!