• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lättja: haha! låter som min man! Vi har en alkov brevid sovrummet som är typ arbetsrum, där hänger vi även våra kläder, på en stol. Lysknappen till alkoven sitter i sovrummet, brevid lysknappen till sovrummet, och Micke trycker ALLTID (99%) på fel lysknapp. När jag hojtatr till säger han "Oj då, fölåt, inte meningen, jag tryckte på fel!" gaaaa!!! Ska de va så svårt?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Fast min tänder lampan medvetet... *mutter*

Thezz och ae: Jag har varit gravid för en herrans massa år sedan trots preventivmedel och jag märkte inte ens att jag var gravid förrän v8-9 nån gång... Så jag tror nog att detta med symptomer kan variera hårt. Nu har jag inte så mycket men när jag fick mf så låg jag och kräktes så det är så olika.

• MagdaA

go morron Hanna! Hur mås det idag?

Lättja: äter du nå anti-kräk piller nu?

Ska hoppa in i duschen. återkommer.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Magda: Nääee, nu behövs det inte och jag har avskaffat sea bandsen också... Rart att sno dina piller nu när du mår dåligt! Trögt att äta bara. Ingen som helst matlust och blir bara illamående efter att jag ätit på morgonen...

• Thezzizen

morrn, alla....

Ligger fortfarande i sängen *skööönt*.

Idag är det v 6+0, samma dag som för mf nr 1. Och apropå de där med symtomen tittade j igår in i en tråd där alla räknade upp attde fick mf när de inte mådde illa o fullgången grav vid illam. Var inte så skoj o läsa. och titta på hanna hon är ju skoleempel

i natt drömde jag att jag fått mage och jag var såååå stolt över den,...*suck*

• Hannnas

Magda... jotack det är faktiskt ganska bra.. mår knappt illa alls längre (peppar peppar)

Ska du inte uppdatera dig idag ... o när ska du till läkaren??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz... läs inte i sådana trådar *ryter*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Usch, jag blir stressad av sånt. Tänk om man har en ofostrig graviditet eller ma nu då...

• JUSTer

Nä, man ska inte läsa sånna trådar!!!
    Men, jag brukar läsa sånna där som handlar om "Hjälp, jag tror inte min bebis i magen lever" och så brukar jag se alla svaren som säger: "Jo, det gör den visst det" och sen brukar jag sitta bitter och fundera "Var inte så säkra på det ni....."

Sjukt?

Gravid - v. 10
Svar på tråden Pladdertråden!