• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Cia: jag tror att de bm som jobbar på spec mödra är bra, eller jag hoppas de iaf! är nog för snäll för att byta! dessutom inte så lätt att få tider där hos dom. jag har ju den bästa läkaren på hela sjukhuset, så jag ska inte klaga!

kommer nog inte att behöva berätta allt idag, står i journalerna. hon får läsa, hoppas hon gjort det innan.

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Hoppas

Du får berätta hur det var efter besöket. (Om du vill alltså)

• MagdaA

jodå, jag berättar sedan. men det blir nog inte förns i morrn. efter vi varit i stan åker vi direkt till svärisarna. ska äta middag där, kommer nog hem sent.

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

låter trevligt.
    Du kan behöva komma ut och "lufta" dig lite

• MagdaA

Cia: ja, det känns som det behövs. har duschat nyss och tvättat håret! vilken befrielse! har legat i soffan å slappat hela veckan å sett ut som en lodis!

Nygift och gravid!
  • Snart kanske

Hoppas allt går bra idag Magda

När ska det bli vår tur??
  • MrsMurphy

Tror att illamåendet dragit igång nu på allvar! Igår när jag gick och la mig så kände jag att middagen var på väg upp och var tvungen att springa upp och käka lite youghurt. Då blev det bättre.

Förmiddagen idag så har jag vandrat runt lite smågrön i nyllet och nu vid lunch fick jag smått panik av vetskapen att man måste käka nåt. Vandrade runt på stan för att finna inspiration och föll för tunnbrödrulle. Konstaterade att det skulle sitta finfint och efter tre tuggor.... NOT!! Nu är jag ännu mer grön! Skrikandes 

Vill inte äta!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Magda.. jag har en jättebra länk som jag kan skicka över... ska bara leta fram den...

Lättja... säger bara... gurka!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!