• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

ÄNTLIGEN hemma! Helt slut! Tog mycket energi att vara på sjukhuset. Så mycket som kommer tillbaka! Men jag tycker bm va bra, hon lyssnade verkligen och verkar förstå vår situation. Var där i ungefär 2 timmar. Pratade mest och gick igenom massa papper. Sen kollade hon urinprov, blodtryck, hb och tog några blodprov. Allt såg bra ut, blodproven får vi svar på när vi ska till läkaren på tisdag.

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten
    BLOD INATT!!!

I och för sig bara så att det blev på papperet två ggr, men färskt rött iaf! Och mer än bara flytning...
    Pratat med Gyn som med en lite suck sa att då vet ju både du och jag att det finns inget vi kan göra.
    Blir det mf igen så blir det utredning. Ring om det blir värre
    Vill bara gråta, men allt känns mest tomt. Kommer inga tårar...
  • MrsMurphy

Neeeej! Cia!!! Fan också! Hoppas att det inte är nån fara!! Kramar!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Nej Cia! Hur har det gått?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Cia: NEJ! KRAM! Men, jag VET att färskt rött blod inte behöver betyda mf. Jag har själv varit med om det och jag vet hur enormt jobbigt det är! Skickar massa KRAMAR! Tänker på dig!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Cia... neeeej Skrikandes men som Magda säger behöver det inte alls betyda nåt... tänker på dig nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

tog en till magbild igår. men jag varnar! ser allmänt fet ut på bilden. syns bättre irl

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Tack tjejer...
    Men en annan som bara blött när det varit kört känner ju direkt att allt blir nattsvart
    Iaf fortfarande inget mer sen inat, vilket iofs är lite pos.
    Blir ju lagom roligt att vänta på Vul på onsdag nu!

Magda: Liiite bebismage är det ju nu!!

• JUSTer

Cia: Håller med alla andra, det behöver inte vara nåt. Och det är ju bra att det inte kommer mer.

Vul redan på onsdag. Skönt att du inte behöver vänta längre i alla fall.

Kram

Gravid - v. 6
  • after eight

Näe Cia!! Det får inte vara mf!! Håller tummarna för att allt ser bra ut på VUL på onsdag. Förstår att det känns jättejobbigt att vänta tills dess.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!