• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Cia: BRA att den inte kommit nått mer. Det var nog bara lill*n som ville skrämmas lite.

Nygift och gravid!
  • after eight

En liten pinsam fråga tjejer men here it goes: har ni haft sexdrömmar sedan ni blev gravida? Jag hade en härom natten, en rätt intensiv en... HemlisGenerad

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

ae: haha! skrev just i andra tråden att jag hade en sån i natt! en intensiv sådan! Generad har ju inte haft sex sen typ 25/11, så hormonerna kanske säger till!

Nygift och gravid!
  • JUSTer

Jag berättade tidigare om min förra (lyckade) graviditet. Då fick jag sååååå onda sammandragningar efter sex så vi slutade med det. Men, min kropp ville inte acceptera det utan gav sig ut på egna äventyr på nätterna (sex-drömmar) och jag vaknade med ett leende på läpparna som snabbt övergick till ONT.

Apjobbigt.....

Gravid - v. 6
  • Cia o krabaten

Haha
    Nu fick ni mig att le iaf

Här är det fortfarande lugnt, men livrädd varje gång man går på toa. Och det är OFTA!!!
    Det är tur att ni finns där ute allihop.
    Kram!

• MrsMurphy

Ja kära nån! Du får inte skrämmas så där!!

*bannar vilt*

För nu ska det gå finfint! Skrattande

• Cia o krabaten

Hoppas hoppas hoppas!

Jag var hemma hos en kompis från mammagruppen med E ikväll, och hon har en så fin liten mage!!
    BF i slutet av april, dvs en månad efter mitt första bf...
    Blev såååå avis och vill ju bara hänga med henne och en till med precis samma status från samma grupp!!!!
    Jag var ju först och inspirerade dem att sätta igång! Och sen halkar jag på efterkälken

Men så länge detta pyre vill stanna kvar ska jag inte klaga!

• MrsMurphy
    Skrikandes

Jag ska till brorsan imorgon och fira födelsedagar. Hans tjej (och jag) har (hade) bf i februari. Hon lär ju ha liten mage nu... Fundersam Dessutom ska jag försöka knipa om mitt egna tillstånd för jag orkar inte med brorsan när han drar igång om det går snett nu också.  
  • Cia o krabaten

Nej jag vet.
    Hennes mage lär vara STOR!
    träffade en igår med 6v kvar, och den var stor.

Berättade inte heller om pyret... Bara om det andra mf'et. Särskilt efter skrämselattacken inatt!!!

Svar på tråden Pladdertråden!