• MagdaA

Pladdertråden!

Jag hoppas att jag får välja bm iom det vi gått igenom tidigare. Var 2 bm som vi fick bra kontakt med, så jag HOPPAS verkligen att nån av dom jobbar då...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Gisses va trött jag är! somnade i soffan, helt slut idag. Å vi som ska å hämta halm i kväll...

• MagdaA

lurkan: Å! Pingvinstänger! Va gott! DET ska jag köpa i morgon!!! Nu ska vi iväg å hämta halm...

• MagdaA

Oj! Här va de tyst i kväll? Mår alla lika illa som jag och har däckat i soffan eller? Jag sitter och börjar bli lite nervös inför i morgon. Tur att vi ska till läkaren tidigt så slipper man gå å vänta hela dagen!

Nån som såg Kalla Fakta? Sånna små bäbisar! Påminde mycket om Ebba, våran lilla tös... *saknar*

• MagdaA

Thezz: illamående skickar jag gärna! Men hjärta har jag bara ett extra för tillfället å det vill jag nog ha själv... men ska leta å se om jag hittar nått till dig.

Såg du på tv:n om lilla Flora som vägde 350 gram?

• MagdaA

Flora var nästan lika liten som våran Ebba, hon vägde 320 gram...liiiiten!

Såg hjärtat första gången 6+1. Räkan va 5 mm då.

• MagdaA

Jo, hon vägde 320 gram och var 25 cm. liiiiten tjej! men så söt! Finns en bild på hennes fotavtryck i mitt galleri. 3 cm liten fot.

• MagdaA

Thezz: tack! det gjorde jag typ veckan efter att hon gått bort. Har haft det på mig VARJE dag sedan, tom då vi gifte oss, ville ha henne nära! Just de, var på ett bröllop på nyår, då hade jag ett annat halsband, annars har jag det jämt!

Men du, fattade inte riktigt. Sist du var på vul, kunde de inte se nått foster då eller vad?!

• MagdaA

go morron ae! allt bra idag? jag mår ILLA! Vaknade när Micke skulle till jobbet och det gick inte att somna om...lika bra å kliva upp. Passade på att vika tvätt.

Svar på tråden Pladdertråden!