• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Thezz: Jag mådde inte illa

Gomorron mina damer!
    Sovit gott?
    Sj har man lite ont i ryggen och sådär. Känner mig glad från igår när vi fick lyssna på hjärtat.
    Annars har det inte hänt nå...

• lurksmulan

Believer: Morron! Jag fick faktiskt sova fram till klockan ringde vid 5.50 och det var länge sen kan jag säga! Det är inte alltid roligt att ha en morgonpigg unge....

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MHoof

lurk: *hehe* Jamen det är ju alltid nåt Sj vaknar jag 8 varje morron av mig sj. Blir tidigare och tidigare nu. Måste bero på gravven ju...

• Hannnas
    ... har jag skrämt iväg lättjis    *skäms*
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hanna , jag skäms lika mkt

Believer... skönt att höra, du får bli min förebild=)

tycker no gmina bröst är lite ömmare än igår

• Hannnas

thezz.... ja det är ju inte meningen att skrämma någon heller ... men vad göra.. kan ju inte hyckla heller... tycker man försökt lugna lite... iof är FL i sig ganska uppstressande

Sköööönt att dina symtom börjar komma

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Nä det ska du inte ta på dig skulden för! Hon har ju varit orolig en längre tid nu och då är det väl bra att hon tar en paus om hon tror att hon mår bättre av det.

Believer: Åh jag minns de dagarna då man fick sova på morgnarna....

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

usch ja, FL är mycket uppstressande. jag försöker hålla mig till våra trådar... och hus och heminredningstrådarna. Men ibland slinker man iväg...

• after eight

Skrev så här om en kompis i andra tråden:

I onsdags fick jag reda på att en av våra bästa vänner väntar barn igen, hon har två mf bakom sig och inga barn. Hon blir alltid så sjuk när hon blir gravid att hon spyr upp allt och hon spyr till och med blod, för att halsen blir så irriterad. Nu har läkarna ÄNTLIGEN lagt in henne för dropp och prover och hon har fått se ett tickande hjärta. Hon är i vecka 7. Men jag kommer att gå och noja i flera veckor nu, tills hon har passerat de kritiska gränsen. Det får inte hända något med hennes lilla pyre den här gången, speciellt inte när jag nu också är gravid. Då skulle hon ju gå under! Usch, jag är så orolig!

Thezz, hon blir alltså så sjuk, trots att graviditeterna går åt skogen. Nu vill jag absolut inte skrämma upp er som mår illa, för det brukar ju vara ett gott tecken att må illa, vad jag menar är att det KAN gå åt skogen ändå. Och jag mår som sagt inte ett dugg illa, inte alls. Nu vet jag ju inte hur det går för mig den här graviditeten, men jag har ju i alla fall sett ett hjärta och jag har inga blödningar, så jag hoppas ju på det bästa.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • after eight

Dags för mig att uppdatera vecka:

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v25, Bf 20 maj
    Dulia v23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v10, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!