• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Förresten så har jag börjat drömma en massa sjuka saker. Inatt märkte jag att min bebis hade alla tänder framme redan när den föddes. Och sedan när jag skulle amma kom det bara luft.....

Gravid - v. 10
  • Thezzizen

Lätjja.... ja jag är säker på att det är ofostrigt...

Juster...*s* du är som jag då..

• Hannnas

Thezz... förstår din oro iof.. innan jag var på mitt vul förra veckan.. då var jag helt inställd på att bebis återbildats och att boka tid för skrapning mm... men men... det blir inte alltid som jag tror som tur är ... vad ska de göra åt din endo nu förresten?

Morron JUSTer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Inte för att vara elak nu men jag är skitnervös över att det gått åt pipan för mig nu när mitt illamående är borta. Och detta gör det verkligen inte bättre...

*stortjuter*

• Hannnas

Lättja.. men gumsi!!! Det är ju jättevanligt att symptomen försvinner helt i v 11-13 ungefär ju!!! Det som kallas "läskiga fasen"

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Förlåt Lättja om jag skrämde dig. *Biter mig hårt i fingrarana*

Gravid - v. 10
  • MrsMurphy

Men jag gick in i v11 igår och illamåendet har trappats ner i flera veckor nu... Gråter

• Thezzizen

Å förlåt lilla lättjis *krama*

Hanna, just nu ska de inte göra nåt. De vill se att graviditeten fortlöper först. Sen får de nog lov att göra nåt. Om inte så lär ja väl få blodbrist så som de blöder...

• Thezzizen

Å förlåt lilla lättjis *krama*

Hanna, just nu ska de inte göra nåt. De vill se att graviditeten fortlöper först. Sen får de nog lov att göra nåt. Om inte så lär ja väl få blodbrist så som de blöder...

• lurksmulan

Morrn! Måste äta lite frukost innan jag spyr!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!