• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

*flundrar*...tror inte på dig hanna...

Jag är så irriterad nu.... vill ju verkligen ha de där huset helt plötsligt o vi har bara 70 000 till o lägga. Jävla ny skitvisning =(

• MagdaA

Thezz: när jag väntade Ebba var jag bara illamående nån gång då och då under vecka 7-10. Sammanlagt kanske 20 dagar. Inte farligt alls, fick igen det nu!!!

Hanna: såg du Kalla Fakta igår?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: en fråga till! Tips på saker jag ska passa på att fråga läkarn idag?

• Hannnas

thezz.. citerat från barnmorskegruppen i gbg

• Illamående är väldigt vanligt – cirka 70 procent av alla gravida kvinnor känner av det. Ofta är det värst på morgonen, men det finns också kvinnor som mår illa under hela dagen. För de allra flesta avtar illamåendet runt vecka 12.

Finna på många fler ställen men hinner inte leta reda på mer nu.. patient... *rusar

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Sådär ja. Nu är jag klar. Bara å vänta på att Micke kommer hem...

• MagdaA

ska stänga va datorn så jag är helt klar när Micke kommer, tar en stund att åka in till stan också. Ska en sväng på jobbet efter läkarn så jag kikar in här nån gång i em. PUSS på er!

• Thezzizen

Lycka till hos doktorn nu Magda! *krama*

• lurksmulan

Åh vad roligt det ska bli att se nya bilder på räkan i eftermiddag!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Skulle jag springa iväg akut så skulle jag på nåt vis bekräfta för mig själv att jag är orolig att det inte är ok och jag skulle bryta ihop på allvar. Tanken är väl att jag ska jobba idag så det är inte läge.  Jag blöder ju inte eller nåt utan det är bara ren och skär skräck som gör att jag blir så rädd.

Problemet är att era upplevelser och fasor är som tagna ur en skräckfilm och det är allt detta som skrämmer livet ur mig. Hade jag inte hängt här och vetat det ni vet så hade jag nog aldrig ens funderat över allt detta.  

Ska träffa bm på måndag och det ska bli skönt att träffa nån som muntrar upp en istället så jag tror att det bli paus härifrån tillsvidare. Tror att jag kommer känna mig bättre efter det!

Ha det gått tjejer! Kommer sakna er men mina nerver klarar inte av detta just nu!

Kramar!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Nä men Lättja.... inte försvinna! Jag har inga dåliga erfarenheter, du kan få lyssna på mig, jag kan babbla i flera timmar, fråga alla jag känner!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!