• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

ae: Jag tror också att det är en pojke i min mage, men varför vet jag inte. Vi trodde ju det förra gången och det stämde. Nu kanske jag tror det för att det var så sist. Det är ju ingen vetenskap att sitta hemma och gissa direkt.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Kan vara bra att titta in här för att bli lite smittad....
    har äntligen köpt min randiga PO.P tröja,nu fattsa bara magen!!! & den kommer snart!!!!

• jazzy

stavar uselt i dag FATTAS ska det stå!!! Glad

kram kram till er gravida!!! *LÄNGTAR*

• lurksmulan

*kramar jazzy och kastar bebisbaciller*

• Thezzizen

*kram Jazzy* Du är ju snart här ju =)

• lurksmulan

Åh en Hanna-puss!

• after eight
    lurksmulan skrev 2007-02-02 10:17:02 följande:
    Alltså, grejen med att vara gravid är att man aldrig vet hur det går. Det finns INGA garantier för att allt går bra för att man mår illa eller för att man passerat en viss vecka.Det är den krassa verkligheten som man inte kan blunda ifrån.Att bli gravid och få barn är verkligen att placera sitt hjärta utanför kroppen, man blir så otroligt sårbar, men det man får tillbaka gör det verkligen värt det.Jag tycker inte att det är bra att läsa en massa trådar om barn som dött, mf, ma osv. Men samtidigt kan man inte låtsas om att det inte finns.Sanningen är ändå att fler saker inte händer mig bara för att jag läser om de eller hör att det drabbar andra. Min oro kan öka, men inte risken att jag råkar ut för samma sak. Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    Så himla fint sagt och det stämmer ju på pricken! En STOR kram till lurkan!

Och till alla er andra underbara girlies! Kyss
    Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Tack ae! Vad söt du är!

Jag skrev bara som jag känner, utan att tassa runt och låtsas. Ibland blir det lite mycket av den varan på fl. Vissa tar på sig skygglappar och andra kastar sig handlöst in i otroligt sorgliga trådar och tar åt sig vartenda ord som skrivs och mår jättedåligt helt utan anledning.

• after eight

Att man placerar hjärtat utanpå kroppen är så bra beskrivning och ibland undrar jag hur sjutton jag har vågat, man är så sårbar.

Sen var det en så klok tanke, egentligen ganska självklar, men ändå inte att: fler olyckliga saker händer inte mig , bara för att jag läser om dem.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!