• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

hmmm undrar om jag också ska uppdatera vecka kanske?

• lurksmulan

Alltså, grejen med att vara gravid är att man aldrig vet hur det går. Det finns INGA garantier för att allt går bra för att man mår illa eller för att man passerat en viss vecka.
    Det är den krassa verkligheten som man inte kan blunda ifrån.
    Att bli gravid och få barn är verkligen att placera sitt hjärta utanför kroppen, man blir så otroligt sårbar, men det man får tillbaka gör det verkligen värt det.
    Jag tycker inte att det är bra att läsa en massa trådar om barn som dött, mf, ma osv.
    Men samtidigt kan man inte låtsas om att det inte finns.
    Sanningen är ändå att fler saker inte händer mig bara för att jag läser om de eller hör att det drabbar andra. Min oro kan öka, men inte risken att jag råkar ut för samma sak.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Ae: vad snällt att du tänker på mig där. jag hoppas verkligen jag får se ett hjärta på tisdag. Känsn trist att man gjort jättemånga vul vid det här laget och aldrig fått sett ett hjärta..

Hopaps verkligen det går vägen för din vän den här gången !

• Thezzizen

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v25, Bf 20 maj
    Dulia v23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v10, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)

• after eight

Thezz, du är ju gravid och då tycker jag att du ska uppdatera veckan.

Jag kommer att hålla tummarna så de blir blå för dig på tisdag. När ska du vara där?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Marie tror på många pojkar om man tittar på listan!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • after eight

Ja, det har jag inte tänkt på. Jag lutar mer åt pojke den här gången ockå, undrar om det kanske enbart hänger ihop med Maries spådom? FundersamGlad

• Thezzizen

AE..... se vad duktig jag var... hoppas jag står kvar hela vägen nu också =)

• jazzy

Hej..tjejer! Måste ju in här för att se hur ni mår!! Några av er har jg inte "sett" på länge *blänger på Hanna*Skrattande

Jag mår jätebra,känner mig såå lugn efter mitt läkarbesök igår....hoppas att jag förblir så även mellan Äl & BIMFundersam

KRAM

• after eight

Hej Jazzy! Så skönt att höra att läkarbesöket gick bra! Hoppas att du snart flyttar över hit till vår lista.

Svar på tråden Pladdertråden!