• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Ni skriver så fina saker idag Glad
    Men, jag ska ta åt mig lite av "olyckskorpandet" och försöka att peppa mer än beklaga mig. Vi är ju många inne i en ganska skrämmande period av graviditeten. 

Att man inte mår illa ska man vara glad över. Jag mådde kanonbra hela min första graviditet. Fick ont i händerna på slutet, det var allt. Men, jag inser att jag glömt att berätta om det utan bara skrivit om hur illa jag mår nu. Den gången blev det ett fantastiskt resultat.  

Gravid - v. 10
  • lurksmulan

Lagom är ju bäst helt klart.
    Jag menar, med Laban var jag ju så sänkt! När vi berättade för mamma nu sa jag att jag mådde bättre än sist och då sa hon att det var bra för "förra gången var du ju ett vrak", och det är verkligen sant.
    Jag spydde ju faktiskt bort 8 kg av min kroppsvikt, och det är inte hälsosamt. Och det under loppet av en 15 veckorsperiod.

Nä jag tror att man ska försöka ta det lugnt så länge man mår bra, vilken form "bra" än må ta sig.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • JUSTer

Förresten, kom på att jag hade en riktig småbarns-förälder-sex-dröm inatt. Vansinnigt romantiskt. Vi var sååååå nära lite action (eller dockning som min fuglesangfrälste man kallar det) ............då kom vår dotter in och störde. Alltså, inte på riktigt utan i drömmen. Inte ens där kan man få ha lite vuxen-tid. *suck*

Sexuellt frustrerad idag Räcka ut tungan

Gravid - v. 10
  • MHoof

Uppdaterar: Vecka 26 idag

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v25, Bf 20 maj
    Dulia v23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v10, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)

• MHoof

GUD va min tös håller på å bökar runt nu då. *S* Det e kul när man ser magen åka runt som den gör ibland. *hehe*

juster: *asg* Här känns det snustorrt på den fronten även fast man inte har nå ungar. *pissigt*

Ska ringa våran banktjej idag ang lån på hus. Får se va hon säger.

• after eight

JUSTer, jag drömmer också sexdrömmar ganska ofta nu, men inte alltid om maken. *skäms* Generad

Vet att jag drömde om sex ovanligt mycket även när jag väntade Isabel. Måste vara alla hormoner i omlopp.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

Jag drömde om det inatt och igårnatt...måste va för att det var ett tag sen nu. *Stackars mig.........*

• lurksmulan

Dockning?! *asg*

Vi dockar väldigt oregelbundet och det är mitt fel. Jag är så jäkla trött på kvällarna att jag oftast lägger mig innan min man, och sen sover jag fem sekunder efter att jag lagt huvudet på kudden.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • numberone

Runt den 20 feb kommer jag över hit.... nu fan skallBabyvara på väg!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • jazzy

NO: jag har planer på att hänga med dig!!!!!!  HOPPAS HOPPAS!!!!!!!!!!!!! Förr eller senare.....

Svar på tråden Pladdertråden!