Pladdertråden!
Fan va jag äter...
Fan va jag äter...
Inatt kom twinsen i min majtråd!
Dom verka må bra iaf trots att dom blivit uttagna med katastrofsnitt. Mamman mår oxå bra och pappan med. Kul att det börjar hända grejjer...
Så nu är det 3 flickor födda
Sj är man helt döslut efter att hajobbat idag. Börjar fundera på om jag ska säga att jag inte kan mer eftersom jag får så ont? Men ändå vill jag jobba så mycket som jag kan...
Magda: *asg högt* Min är oxå borta...har letat men hittar inte min riktiga. Detta måste vara nån slags protes jag fått. *haha*
Juster: Har bara extrajobb och jobbar typ 2-3 ggr i veckan, så det ska man väl ändå klara av. Vill inte bara gå runt här hemma hela dagarna och inte göra nåt, då blir jag dum i huvet. Osså när man ska vara hemma typ ett år sen så kan det vara skönt att jobba lite tycker jag
juster: Nä det blir ju lite låååångtråkigt. Är ju skönt att vara hemma nån dag men när man bara går å väntar så blir dagarna nog låånga.
magda: Min ser inte ut som vanligt...helt svullen typ. Blääää!
Du får säga till den att uppföra sig
Jag är glad att jag klarar jobba 6 timmar åt ggn
Jo förstår dig Magda...men det blir ju det tillslut
Magda: Tänkte mer efter bebis är född, då kommer det nog gå till det normala igen. Det är nog inte så konstigt att hönan blir annorlunda pga alla hormoner och allt nytt som händer. Det är det man får ta som kvinna...synd att inte karlarna oxå kan bli gravid så skulle man ha kunnat välja vem som skulle vara det. *haha*
Magda: Kan du inte gå till gyn eller bm och kolla då?