• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Jaaadu, igen aning Är det lixom hela tiden?
    Med mitt X fick jag nå liknande, fast det kändes bara när vi hade sex så tillslut kunde jag inte för det sved och gjorde ont. Fick väl konstaterat att det var vestibulit.
    Sen tog det slut efter ett tag men med min nuvarande sambo har jag inte känt av det en enda gång.
    Det är konstigt hur hönan ändrar sig...hon kanske inte gillade X:et.

• MHoof

Konstigt att jag inte fått svamp...inga ändringar alls förutom att den är svullen.
    Trodde jag skulle gå på svampmedel i 40 veckor. *hehe*

• MHoof

Magda: Du kanske har blivit torr? Förstår att det är drygt. Men går det inte över snart så tycker jag du ska gå å undersöka dig.

• MHoof

Magda: Ja puckade jag fattade heller inte vilken dag det var idag...*kram till dig iaf gumman*

• MHoof

Magda: Nä men ändå...en så viktig dag lixom.

HF: Va skönt att ni får sätta igång nu då

• MHoof

Magda: Klart man hejjar på MoDo!! *BÄST* Synd att inte DIF och MoDo ska spela mot varann mer (som jag fattat det som) för det hade vart kul att se det i globen då killen är Diffare...*hehe*

• MHoof

Morron brudar!

Igår fick jag papper från FK om hur jag ska ta ut min dagar. Lär ju gå dit och fråga hur man ska göra, eller om man skaffar sån e-leg?

Vänta på bebislistan

Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.30, Bf 20 maj
    Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

• MHoof

Hanna: Jo just ja...*haha* Men vet inte när den var. DÅ lär man ju kanske gå.

• MHoof

Kom ju på att jag fick hem nå papper med nån inbjudan. Ska kolla upp det. *hehe*

Imorse halv 7 vaknade jag...gick på toa å sen när jag la mig igen så började hon böka runt. Sambon skulle ju upp till jobbet men låg kvar så jag peta lite på han så han fick känna. Var sååååå mysigt att ligga vaken imorse ihop och känna bebisen leva om innan han gick. MYSmorron

Svar på tråden Pladdertråden!