Pladdertråden!
Magda: GAAAAH!!! Kanin?
Magda: GAAAAH!!! Kanin?
Det där med tunga booba känner jag igen. *hehe* Men nu är det inte så längre. Gud va man glömmer bort grejjer fort då.
Jag vill oxå gå på bröllop!!!!
Vet iofs ingen som ska gifta sig så det blir ju lite svårt
Har en kompis som har 2 ungar å är förlovad men där verkar det inte hända mer. *suck*
Så får la vänta på mitt eget istället då. Har en hemlig önskedröm om att han ska fria efter förlossningen...*hoppas går ju
*
Kick: Tycker bafucin är bra jag
Jag är avis på Christer Lindarvs ben
Nu har vi nog hittat skötväskan till bebisen. En skip hop dash...antingen rosa camo eller blå jeans. Får se...
Ska nog baka en citronpaj ikväll. Tycker det är så gott med citron nu för tiden, söt citron alltså. Sista veckornah ar det blivit jättegott. *hihi* Men det har jag iofs nästan alltid tyckt.
Hanna: Ok...dom är vrålsnygga tycker jag
Hitta en annan camo väska oxå, men liiite för dyr bara....2500:-
jazzy: Gå in på www.icakuriren.se och sök efter recept: citronpaj
då kommer 2 recept upp och jag kollade på det som bara hette citronpaj
Ja Oioi är himla snygga men jag haringen lust att betala för mycket. Tycker Skip Hopen var lagomt pris.
Jaz: Jag vet inte alls vilken väska som tillhör vår vagn. *hehe*
jaz: Kolla i mitt galleri, la precis in den vi ska köpa
Nu ska jag åka å handla mat och grejjer till baket
Morron!
Härlig dag idag trots att det är mulet! *hihi*
Mysig morron och go frukost. Och snart ska vi åka till Barnens hus
Har dammsugit i trappen ner till ytterdörren och håller på å tvättar lite mattor. Känns så härligt nu när det verkar bli våååår!
Man blir så sprallig och shoppinggalen. Vill köpa nya vårprylar hem, men först: Bebisgrejjer.
Thezz: Vet hur du känner
Men du får tänka att EFTER bebis kommit, då ska vi minsnn sätta fart på fläsket. *fniss*