• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: aha! nu fattar jag! du hittade speldosan på sidan, inte i butiken där du köpte tofflorna...lite trög idag, skyller på att jag inte sovit nått!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Nä, här blir de nog inga bilder i kväll, känner mig inte upplagd för att posera. mår skit.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: just nu är det inte illamåendet som är det jobbiga, detstår jag ut med.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: alla tankar bara. hatar nätterna, kan inte sova! bara ligger å grubblar. orolig över hur allt ska gå, rädd att inte få fortsätta vara sjukskriven, pallar inte att jobba nu, vill inte! Sen så mycket minnen från när jag väntade Ebba *saknar* Gråter Då jag knappt kan sova på nätterna så är jag helt slut på dagarna å somnar i soffan framför tvn. Sitter här å bölar nu. Fattar inte hur jag ska orka 30 veckor till!!!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Cia: är nog inte förkylningen, såhär var det innan.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

va söta ni är tjejer. orkar inte sitta mer här nu. ska krypa ner under filten. puss

Nygift och gravid!
  • MagdaA

lurkan: när min mamma väntade mig, sommaren 84, då var det också väldigt varmt, enligt henne iaf, tydligen ingen hitt, men sen kom ja, världens snällaste unge, så det var nog värt det!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

sko-tips: foppa-tofflor. dom är inte snygga. men sägs vara toppen när man är gravid och har svullna fötter!

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!