Pladdertråden!
Dessutom behöver man inte köpa nån gigantisk vinterjacka! kan som sagt gå i bikini hela sommaren! enda sommaren jag inte lär skämmas över min tjocka mage, utan vara stolt i stället! ![]()
Dessutom behöver man inte köpa nån gigantisk vinterjacka! kan som sagt gå i bikini hela sommaren! enda sommaren jag inte lär skämmas över min tjocka mage, utan vara stolt i stället! ![]()
no: nej, var inte riktigt upplagd för det igår. blir en annan dag.
Cia: skönt! men jag hoppas du får se nått! jag såg ju typ 6+4. ![]()
Cia: jodå, maten var god! blev mätt å belåten å efteråt va illamåendet borta, för första gången idag! Men nu är det tillbaka, men, 30 minn utan illamående är väl inte illa?!
Cia: japp, ska ju till bm i morgon. vill helst inte äta piller. men måste jag börja jobba, vilket jag INTE vill, så måste jag göra nått åt illamåendet.
ae: visserligen är det en bit mellan Övik å Gbg, men jag skickar så gärna allt jag har!
morrn tjejer! här har ni en tröttis som varit vaken mer eller mindre hela natten. först kunde jag inte somna pga tankar som snurrade, mest bilder från sjukhuset, när Ebba föddes, inte kul! Sen vaknade jag av att hunden ville ha vatten, va upp på toa, rosa flytning!
kunde inte somna pga oron! somnade tillslut, vaknade pga attt jag var kissnödig IGEN, upp på toa, inget blod!
sen kunde jag inte somna pga rejäl molvärk å kittel ner i benen, inge kul alls. *suck* när ska man få sova skönt igen?
Nån här som vet när man kan börja höra hjärtljuden?
Hanna: nä, egentligen inte tid fär mens, men det är 3 veckor sen jag började för blödningar, kanske kroppen tror de är 4...
Hanna: vul den 10:e. ska till läkaren då iaf, så jag antar att det blir vul.