Pladdertråden!
Idag var vi till Barnens Hus och där köpte vi en speldosa från Dinglisar, den rosa katten blev det
Osså har vi gjort en lista på vad vi ska köpa till henne innan hon kommer. Är 16 grejjer på den nu.
Idag var vi till Barnens Hus och där köpte vi en speldosa från Dinglisar, den rosa katten blev det
Osså har vi gjort en lista på vad vi ska köpa till henne innan hon kommer. Är 16 grejjer på den nu.
Magda: *hehe* Förstod nästan det med tanke på alla andra kossor ni köpt *fniss* Dom är ju ursöta!!
Magda: Jag tänkte köpa tofflorna oxå sen och så snuttefilten. Skallra har jag en som är ett får
Men snuttefilten måste jag ha, såå söt
Ska börja lägga speldosan på magen nu och spela varje dag för henne. Mysigt!
Morron brudar!
Magda: Japp en sån snuttefilt som du har
Förstår att du är orolig. Hoppas du får komma in och kolla snart då. *kram*
Hanna: Ja man drömmer ju helmysko ibland. *haha* Sj drömde jag att jag fick värsta oralsexet av karln. Snacka om snopen man blir när man vaknar efter nåt sånt och det inte är på riktigt. *haha*
Lidenborg: NEeej, vad har hänt?
Kickan: Jag ska hoppa va skolan för jag kan inte koncentrera mig för 5 öre och jag kommer inte hinna klart så lika bra det tycker jag så får jag ta upp det senare när bebis är här.
Hanna: Ja MYCKET hellre sånna drömmar än det du drömde, men jag har drömt om mord och konstiga människor som var tvungen att slå mig på stortån och sånt...*asg*
Nu ska jag ut med vovven och sen åka till mödravårdens psykolog. Ha en trevlig dag gott folk! *kram*
Lidenborg: *massor av tröstkramar till dig vännen*
Liden: Klart ni kommer lyckas snart och att bebisen kommer stanna kvar där inne.
Åh åh det ligger i luften...nånting e på gång!
Det är ju VÅR i luften!
Har nyss städat ut bilen. Skönt. Nu är den fin invändigt. Ska fråga om T kan köra mig till Gävle sen med hans firmabil, ska ju på middag där ikväll med jobbet. Så kan han hämta mig sen och tvätta bilen utvändigt. *hihi* Kostar gratis att åka firmabil