Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Dulia: Vad häftigt! Men samtidigt tycker jag att det ser lite läskigt ut.
    Jag kan säga att det tog bra lång tid innan min man kände något, säkert runt v 27-28 nånstans. Min moderkaka satt ju i vägen för all sparkaktivitet.

Listan är någon sida längre bak tror jag....

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Dulia: Aha, Laban var verkligen ingen lugn bebis i magen, och inte nu heller. När vi var på ul i v. 19 var bm helt förvånad över att jag inte känt något eftersom han for omkring som en blöt tvål i ett badkar! Men då hade jag också moderkakan i framvägg.
    Den här gången har jag känt lite buff och sånt redan nu, det var någon vecka sen det kom första gången, så jag antar att den sitter i bakvägg nu.

• lurksmulan

På tal om ingenting har jag äntligen fixat så att bara inloggade medlemmar kan titta in hos mig. Borde gjort det för länge sen.

Laban sover fortfarande!! Jag kan tillägga att han sov från ca 19.20-8.50 i natt!!

• lurksmulan

Kick: Det har gått bra för Thezz, de fick se lilla hjärtat picka!

Nu är Laban i farten igen, sitt vanliga jag. Just nu står han ute i köket och "diskar" medans jag springer mellan datorn, köket, badrummet, sovrummen etc. Lite plock hit, lite fl dit, lite känna om kläder är torra, tända lampor etc. Flängapa.

• lurksmulan

Ha ha Lättja, vi är många som har haft det så länge! Du får planera din matshopping så att du alltid har det du vill hemma, eller väldigt nära till affären!

• lurksmulan

Morron! Laban verkar piggare idag, hurra! Jag är vrålhungrig, måste äta något.

• lurksmulan

Och jag har inte haft molvärk någon gång i mer än tre minuter. Varken den här gången eller förra.

• lurksmulan

missK: Nu mådde jag inte lika illa som Hanna eller Magda, men mitt illamående avtog för ett par veckor sen. Nu mår jag illa bara när jag slarvar med maten.

• lurksmulan

Ha ha, nu har jag lagt in en ny magbild. Jag har tagit den själv så det är inte den bästa. Men tänk vad olika kläder gör skillnad, jag ser ut att ha värsta kaggen!

• lurksmulan

Magda: Ja jag har tänkt på det. Både din och min mage kommer uppifrån liksom. Hannas börjar nedifrån medans vi får mer skidbacke. Så hade jag förra gången också.

missK: Så trodde jag också förra gången. Att jag var så stor att man aldrig skulle se att det var en riktig bebismage. Men jag hade fel! Och det har du också, du kommer få en jättefin bebismage!

Svar på tråden Pladdertråden!