• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Just nu känner jag inte ett skvatt! Fundersam Luuuuugna perioden men du är ju längre gånget!

Jag fick bara ett infall och ringde läkarhuset vid odenplan för vul och dom frågade om jag ville komma imorgon... Förvånad Oj, här gick det undan! Men så bråttom är det inte så jag tar på tisdag! Hahaaaaaaa! Jag ska på vul!!

• Hannnas

Lättja... men vad spännande med vul ihh du får se ert underverk snart!!!! wihoooo

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Och här som jag strulat med det satans mama mia och så gick det här så lätt?? Oj oj oj! Nu blev jag nervös!! Men det är ju inte så lätt att hitta vart man ska vända sig plus att man alltid känner sig som en idiot när man ringer men hon jag pratade med nu var totalt underbar!

• angiee

Nu vill ja verkligen vamed här!!!
    + på cb digital imorse

Är det normalt att det molar fram & tillbaka i magen & även lite i ryggen?
    Blir lite nojjig...
    Men detta ska nog gå bra!!!

Fram me positiva tankar nu flickor!!

Ska till gyn 16 /2 , då kan hon nog se om allt ligger som det ska...
    När är det dax att ringa MVC?
    Ja tror nog javäntar ett par veckor med det...
    Iaf tills ja fått se ett hjärta picka...

Klamra dig fast lille vän....
  • MrsMurphy

angiee: Jag har fortfarande lite molvärk i ryggen och mensvärk hade jag fram till v9! Det är livmodern som växer!!

• angiee

Ja blir rädd eftersom ja förknippar det med missfall....

• MrsMurphy

angiee: Japp, samma här! Snacka om att man dansat limbo vid helvetet dessa veckor! Men nu när du vet att jag har så också så kanske det känns bättre??!! Och det verkar ju aldrig släppa! Får mensvärksattacker väldigt regelbundet och killen får massera mig i svanken på kvällarna annars ligger jag och ålar mig halva natten. Mf och graviditet känns så jäkla lika!

• Dulia

angie, trevligt att se dig här!! Det är helt normalt att det molar.

God morgon förresten... eller jag vet inte om det är sån god morgon. Mitt illamående är tillbaka fast jag visste att det snart skulle komma igen. Jag mår illa när jag blir stressad och just nu så är jag stressad på jobbet. Jag har ett litet problem med att säga nej så det läggs en del extra arbete på mig som jag egentligen inte hinner med. Och så ska jag bara arbeta halv dag idag eftersom jag ska hem och ta hand om Bianca på eftermiddagen.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

morrn tjejer....

Blodiga bruden här... *suck*

Och ont i huvudet också, så jag tog två alvedon o nu ligger ja här igen.

Grattis igen Angie,,,

• snöstjärna

Jag joinade er här i går kväll med .. eller natt. Vet inte var jag fått piggheten ifrån. Var uppe till 01:00 i går .. galet. Brukar somna vid 21 annars ;)

Jag mååår illa, ni som gått lite längre, mår ni fortfarande illa?
    Hannnah, du som mådde så illa?

Jag har mått illa nu i tre dagar, å jag måste äta nått typ varannan timme .. räcker med nått litet ... men annars mår jag apilla ;(

angiee: Jag vill oxå testa med ett digitalt, men de hade inget sånt inne på apoteket här i hålan ... kanske får beställa ett?

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
Svar på tråden Pladdertråden!