• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Morron brudisar...

Lättja... instämmer med Magda o Lurkis... välkommen till the real world of pregnancy hihi

Jag har inte kunnas soooova inatt Skrikandes jag har drömt om förlossning, förmodligen för att jag haft/har sån "växtvärk" i livmodern... hoppas jag att det är iaf, gör mig lite orolig när det nästan ömmar ju.... *suck*

Nä nu får jag väl fixa mig lite o äta frukost, inte sitta här redan höres om ett par timmar igen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Jaaa ni... Detta med maten är ju en lustig grej! Sa det till killen att vi är i desperat behov av mat och han sa att vi sulle shoppa på söndag! Skrikandes Och jag började typ gråta... Känns så avlägset! Men jag får försöka handla lite nu på dagarna för det vore ett helsike och gå och shoppa och sen gå hem hit till lägenheten för det är bara isfyllda trappor här överallt och jag tycker det är rätt jobbigt att bära för mycket nu. Så det blir till att inhandla frukt på hötorget och skita i resten till på söndag!

• Hannnas

Lättja... men kan inte killen handla åt dig? varför måste ni vänta till söndag?

Morrn förresten

• MrsMurphy

Jag har inget körkort *örfilar mig själv* och han drar ju hemifrån vid 6 och kommer hem mellan 20-21... Så han är inte så sugen på att fara och handla så sent. Fundersam Men jag får se om jag kan lägga in stora charmen så att vi kan fara imorgon kväll för sen drar han till finland med jobbet!

• Hannnas

Lättja... men finns det ingen affär el annat på vägen hem då? Förstår att du nästan panikar ju

• MrsMurphy

Finns nere vid torget men det är 10-15 minuters promenad och jag är värdelös på att shoppa lite och det är ju inte det som är tanken. Jag vill ha massa frukt, youghurt och mjölk och sånt och det har ju tendenser att bli rätt tungt. Jag har ju haft ont i ryggen sen bim så jag vill inte bära så tungt i dessa trappor men det blir ju alltid för mycket när man kommer till affärn... FundersamGeneradOskyldig

Måste flytta till vettigare ställe! Fan att släpa runt på barnvagn sen!

*Lättja går igång på det och surar igen*

• lurksmulan

Morron! Laban verkar piggare idag, hurra! Jag är vrålhungrig, måste äta något.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lättja.. ja du får beställa hemkörning på maten via nätet så får du flytta innan bf, om inte får du köpa en vagn med mjuklift så att du kan lämna chassit nere och bara bära barnet i liften...

lurk.. skönt att labis är piggare

• Hannnas

Har ni kännt ömmande o molvärk på natten????

Svar på tråden Pladdertråden!